וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת אל על נמצאה חיובית לאומיקרון בסין - ונלקחה למתקן בידוד

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 7:46

הדיילת, שהגיעה בטיסת מטען, אובחנה חיובית לאחר שבארץ נמצאה שלילית פעמיים. היא נלקחה לבית חולים לבידוד, בהתאם לנהלים במדינה. במשרד החוץ מכירים את המקרה. נעשים ניסיונות להחזירה לישראל, וייתכן שזה יקרה בימים הקרובים. "פועלים להשבתה ארצה", נמסר מאל על

ראיון עם נוחתת בנתב"ג. 29 בנובמבר 2021/שלומי הלר

דיילת אל על שהגיעה לסין בטיסת מטען, נמצאה חיובית לווריאנט אומיקרון. הדיילת שוהה במתקן בידוד בבית חולים בהתאם לנהלים במדינה ונמצאת בקשר עם הקונסוליה הישראלית.

טרם הגעתה למדינה, הדיילת נבדקה פעמיים בישראל והייתה שלילית, ואז נמצאה חיובית בסין. בשעות האחרונות נעשים מאמצים להחזיר את הדיילת לארץ וייתכן שתחזור כבר מחר (שני) בטיסת מטען של אל על. בסין כרגע לא מאשימים את ישראל.

מאל על נמסר: "אשת צוות אוויר שנחתה בטיסת מטען בסין ביום חמישי האחרון נמצאה חיובית לקורונה ובהתאם לנהלים בסין הועברה להמשך בדיקה ובידוד בבית חולים מקומי. יתר אנשי הצוות שבו ארצה לאחר שנמצא שאינם חיוביים לקורונה. במהלך בירור רפואי נוסף נמצא כי אשת צוות האוויר נשאית של זן אומיקרון (זאת לאחר שאובחנה כשלילית לפני המראתה). חברת אל על שומרת על קשר רצוף עם אשת צוות האוויר ועם גורמי משרדי החוץ והבריאות. הקונסוליה בגואנגז'ו מלווה אותה ושומרת על קשר יומיומי, ועל כך תודתנו הרבה. אנו מדגישים כי לא התקבלה שום תלונה - לא במשרד החוץ ולא במשרד הבריאות בנושא. בשעות אלה אנו פועלים להשבתה ארצה ומציינים כי היא חשה בטוב וללא סימני מחלה".

מטוס אל על עם המשלחת הישראלית נחת בבחריין, 18 באוקטובר 2020. רויטרס
נמצאת בקשר עם הקונסוליה/רויטרס

גורם בחברה מסר לוואלה! כי "מהרגע בו הובן שמנהלת השירות נמצאה חיובית לזן האומיקרון ועל פי הנהלים בסין נדרשת לשהייה בבידוד, באל על עמדו ועומדים בקשר איתה ועם הקונסוליה בגוואנז'ו. כמו כן נעשים הסידורים הנדרשים על מנת לאפשר לה לחזור חזרה לישראל כבר מחר בטיסת מטען שיוצאת מהמדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully