וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באקדחים שלופים: לוחמי מג"ב נרגמו באבנים במהלך פעילות בדרום, והשיבו בירי באוויר

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 17:34

לדברי גורמים במג"ב, כחלק ממבצע למיגור הפשיעה ברחבי הארץ, נכנסו הכוחות לכפר תראבין, ומיד נזרקו לעברם אבנים מאחד המתחמים. מסתערבי מג"ב נכנסו למתחם ועצרו 2 חשודים בזריקה. אחד החשודים ניסה למנוע את המעצר. מיד החלה התקהלות, וכמה לוחמים ירו באוויר

בווידאו: מסתערבים עוצרים חשודים בדרום/צילום: עמאר אסדי

במהלך כניסת כוחות מג"ב היום (ראשון) לכפר תראבין בדרום, כחלק ממבצע נגד הפשיעה ברחבי הארץ, נזרקו לעבר הכוחות אבנים מאחד המתחמים. מסתערבי מג"ב נכנסו למתחם ועצרו שני חשודים בזריקה. לדברי גורמים במג"ב, אחד החשודים ניסה למנוע את המעצר. מיד החלה התקהלות של מתפרעים, וכמה לוחמים ירו באוויר כדי להרחיק את ההתקהלות.

מהמשטרה נמסר כי מוקדם יותר היום במהלך פעילות של כוחות משמר הגבול ביישוב תראבין הושלכו אבנים לעבר הכוחות. מסתערבי מג"ב דרום שפעלו במקום נכנסו אל המתחם ממנו הושלכו האבנים ועצרו שני חשודים בהתפרעות. כמו כן, נעצר חשוד נוסף שתקף והפריע לכוחות".

תיעוד: מסתערבים עוצרים חשודים בדרום - ויורים באוויר כדי להרחיק מתפרעים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
עשרות מתפרעים/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"במהלך המעצר הגיעו עשרות מתפרעים שניסו להפריע ללוחמים במהלך המעצר, הלוחמים הגיבו בירי באוויר על מנת להרחיק את המתפרעים. שלושת החשודים הועברו לחקירה במשטרת ישראל. לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול בנחישות בכלל הגזרות בכדי לעצור את אותם הפורעים שמסכנים את חיי כוחותניו", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully