וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חולה מאומת בחתונת בת נשיא בית המשפט המחוזי בת"א: 13 שופטים לא הגיעו לדיונים

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 15:46

דיונים רבים בוטלו הבוקר בעקבות חשיפת השופטים לחולה במהלך סוף השבוע, בחתונת בתו של נשיא בית המשפט המחוזי גלעד נויטל. איתם נחשפו גם המזכירה הראשית, סגניתה וצוות לשכת הנשיא. עם זאת, השופטים אינם מחויבים בבידוד, שכן הם בעלי תו ירוק

בווידאו: מסיבת עיתונאים של ראשי משרד הבריאותמ על זן האומיקרון/צילום: לע"מ, עריכה: אביעד בללי

אחד האורחים בחתונת ביתו של נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב גלעד נויטל, שהתקיימה בסוף השבוע, התגלה כחולה מאומת בקורונה. בחתונה השתתפו 13 שופטים, המזכירה הראשית של בית המשפט, סגניתה וצוות לשכת הנשיא. בעקבות החשיפה לחולה נשלחו השופטים וצוות בית המשפט הבוקר לערוך בדיקות PCR. כתוצאה מכך בוטלו דיונים רבים בבית המשפט הבוקר. עם זאת, השופטים אינם מחויבים בבידוד שכן הם בעלי תו ירוק.

מהרשות השופטת נמסר כי כל השופטים והעובדים שנכחו באירוע הם בעלי תו ירוק. "על פי הנחיות משרד הבריאות, במצב דברים זה לא קמה חובת בידוד", נאמר בתגובה. "המשתתפים הופנו הבוקר לבצע בדיקת קורונה. הנחיות נוספות תינתנה לאחר קבלת תוצאות הבדיקות וסיום תחקיר בנושא".

בית המשפט המחוזי תל אביב. -, אתר רשמי
בית הדין המחוזי בתל אביב/אתר רשמי, -

הבוקר (ראשון) פורסם כי מספר המאושפזים במצב קשה החולים בקורונה עלה והוא עומד כעת על 98. פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא אמר היום כי רוב המאושפזים אינם מחוסנים, או שעבר זמן מאז שקיבלו את החיסון והם לא חוסנו בפעם השלישית. מקדם ההדבקה עלה ל-1.41 ושיעור הבדיקות החיוביות גם הוא עלה ועומד על 2.07. מניין החולים שהתגלה במהלך השבת הגיע ל-760.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully