וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה, נשלח למאסר עולם

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 14:25

על מלול, שרצח את אשתו לפני כשנתיים לעיניה של ביתו הפעוטה, נגזר גם קנס של 258 אלף שקל. השופטים אמרו בעת מתן גזר הדין: נטילת חייהן של נשים מתרחשת במקרים רבים מדי. יש לקוות שהמודעות הציבורית הגבוהה תתרום להוקעתם של הפוגעים"

אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה, נשלח למאסר עולם/צילום: שלו שלום/TPS

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) על אלירן מלול, עונש של מאסר עולם ופיצויים בסך 258 אלף שקלים לביתו. מלול, שהורשע ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל לפני כשנתיים, אמר היום בפני השופטים בדיון גזר דינו: "הייתי שמח לו הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה והנוראית הזו אבל לצערי אני לא יכול".

דיון בעניינו של אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה בבית המשפט המחוזי, ירושלים 26 בדצמבר 2012. שלו שלום, TPS
דקר את אשתו 11 פעמים. אלירן מלול/TPS, שלו שלום

הרכב השופטים בראשות ארנון דראל אמר בעת מתן גזר הדין: "בהכרעת הדין נקבע כי הנאשם נטל את חייה של המנוחה בדקירתה 11 פעמים, והותרתה מתבוססת בדמה בביתה-מבצרה, כשביתה שוהה במרחק מטרים ספורים. חייה של מיכל סלה זכרונה לברכה נגדעו בטרם עת. נחמה מסוימת יש למצוא בכך שבחודשיה הראשונים זכתה ביתה לאהבתה של האם".

חבר השופטים הוסיף כמו כן: "נטילת חייהן של נשים מתרחשים במקרים רבים מידיי. יש לקוות שהמודעות הציבורית הגבוהה תתרום להוקעתם של הפוגעים".

מיכל סלה ואחותה לילי בן עמי. באדיבות המשפחה
צריך לזהות את תמרורי האזהרה. מיכל סלה ז"ל ואחותה לילי בן עמי/באדיבות המשפחה

אחותה של המנוחה, לילי בן עמי הודתה לשופטים ולפרקליטות, ולכל מי שתמך במשפחה בשנתיים האחרונות. היא סיפרה על העליה לקבר של מיכל: "כל הילדים הקטנים, עם ההורים, הלכנו ברגל לבית העלמין בבית זית, שם מיכל קבורה, זאטוטים שכל אחד חיפש אבן יפה, כשהגענו לקבר הקר כל ילד הניחו את האבן או הענף, ורק הבת של מיכל הניחה שם ציור וצעצוע שלה". בן עמי אמרה כי זו הייתה הפעם הראשונה שבה ביקרה הבת בבית הקברות.

בן עמיד סיפרה גם על הפורום שהוקם על שמה של סלה, כדי להציל נשים במצבים דומים. "אפשר להציל חיים אם רק מזהים את תמרורי האזהרה", הוסיפה בן עמי. "צריך ללכת לקבל ייעוץ. אני פונה למי שמקשיב היום - הורים וחברות, להקשיב לתחושות הבטן וללכת להתייעץ".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully