וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואי נמות ביחד": גבר הואשם ברצח אשתו בג'דידיה מכר לפני כחודש

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 12:45

בכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה נגד מוחמד עבאדי נכתב כי ביצע את המעשה כיוון שחשד שאשתו עאישה מזלזלת בו ו"מבקשת את רעתו". הוא דקר אותה 27 פעמים בגבה, בראשה ובפניה - למרות תחינות בתם. "הותיר אותה מתבוססת בדמה על הרצפה"

בווידאו: קרובי משפחתה של הנרצחת בצפון התפרעו בבית החולים נהריה/ללא

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד מוחמד עבאדי בגין רצח אשתו עאישה בג'דידיה מכר לפני כחודש. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט המחוזי בעיר להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

על פי כתב האישום, בתקופה שקדמה לרצח עבאדי ואשתו התגוררו יחד עם שלושה מילדיהם בביתם ביישוב. ביום הרצח, נותרו השניים לבד בבית. בעוד עאישה נמצאת בחדר השינה, נכנס בעלה אל החדר והחל שיח בינו לבינה, על רקע חשדו כי היא מזלזלת בו ומבקשת את רעתו. עבאדי התקרב לאשתו ואמר לה "את רוצה שאני אמות, אז בואי נמות ביחד". אז, התנפל עליה ודקר אותה לפחות 27 פעמים בעוצמה בגבה, בראשה ובפניה - בעוד היא מנסה להתגונן מפניו ללא הצלחה.

עאישה עבאדי, נרצחה בג'דידה מכר, 21 בנובמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, תמונות גולשים
הנרצחת עאישה עבאדי/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

בתם של הזוג שמעה את צרחות אמה ודפקה על דלת הבית אשר הייתה נעולה. היא צעקה וביקשה שיפתחו את הדלת. לאחר מספר דקות, פתח עבאדי את הדלת ויצא מהבית, כשהוא מותיר את אשתו שרועה על הרצפה בחדר השינה מתבוססת בדמה. צוות אמבולנס שהוזעק אל הבית החל בפעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה.

במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל אליו פונתה המנוחה פרצה קטטה אלימה עם הגעת עשרות מקרובי משפחתה, שניסו להיכנס למתחם ללא אישור. מאבטחים עשו שימוש בגז בניסיון להשתלט על ההתפרעות, ושוטרים הצטרפו למאמצים להשבת הסדר. מהמשטרה נמסר כי כ-20 מבני המשפחה ניסו להיכנס בכוח למיון - ונהדפו. שני מאבטחים מהמרכז הרפואי שנפגעו באורח קל נזקקו לקבלת טיפול בחדר המיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully