וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי ביטחון: חיל האוויר תקף עשרות יעדי חיזבאללה בסוריה ב-3 השנים האחרונות

25.12.2021 / 22:37

לדברי גורמים במערכת הביטחון, ארגון הטרור לא הגיב על התקיפות שפגעו מאוד במאמץ הלוגיסטי והמבצעי שלו להקמת מוצבים והתבססות חמושה בדרום רמת הגולן. הגורמים אמרו כי צה"ל שומר על "הרתעה ברמה גבוהה נגד הארגון השיעי"

בווידאו: תקיפה המיוחסת לישראל בלטקיה/מתוך שידורי הטלוויזיה הסורית

צה"ל תקף בשלוש השנים האחרונות עשרות יעדי חיזבאללה בסוריה - כך אמר גורם ביטחוני בכיר. גורמים בכירים אחרים אף ציינו כי חיזבאללה לא הגיב על התקיפות בסוריה שפגעו מאוד במאמץ הלוגיסטי והמבצעי שלו להקמת מוצבים, העברת אמצעי לחימה, תחמושת ותשתיות לטובת התבססות בדרום רמת הגולן ומשולש הגבולות עם ירדן.

"רמת ההרתעה נגד הארגון השיעי גבוהה", אמר הגורם. עם זאת, אחרים ציינו כי חיזבאללה בסיוע איראן נערך לאפשרות בעתיד לתקוף את עורף מדינת ישראל וחיילי צה"ל על הגבול מהשטח הסורי. חלק מהאמל"ח מגיע מאיראן דרך הים, וחלקו מהיבשה או מהאוויר ועובר בשיירות לרמת הגולן הסורית. בחלק מהמקומות פעילים בשם חיזבאללה הצליחו להקים מחסני נשק שחיל האוויר תקף על פי פרסומים זרים והשמיד אותם. למאמץ זה שותפים פיקוד צפון, אגף המודיעין, יחידות יבשה חיל האוויר והמוסד.

תקיפה בלטקיה, 7 בדצמבר, 2021. הטלוויזיה הסורית, אתר רשמי
תקיפה בלטקיה, החודש/אתר רשמי, הטלוויזיה הסורית

לדברי גורמי ביטחון בכירים, גם האיראנים בסוריה מורתעים ולראייה פרסומים זרים אודות תקיפה של חיל האוויר הישראלי באזור אל טאנף בסוריה והשמדת מטוסים לא מאוישים וטילים כולל תשתיות תוצרת איראן ללא תגובה איראנית.

עוד בוואלה!

במערכת הביטחון חוששים מזליגת נשק כימי מסוריה לחיזבאללה: "המצב מדאיג"

לכתבה המלאה

שקט בדרום

בתוך כך, במערכת הביטחון מתגאים כי למרות הסיבות הרבות להפרת השקט מאז מבצע שומר חומות - יותר מארבעים הרוגים, מצעד דגלים בירושלים, בריחת אסירים בטחוניים מהכלא הישראלי, שביתת אסירים בבתי הכלא, יירוט כלי טיס לא מאויש מעל שמי עזה, עיכוב בכספי פקידים ומענק קטארי - בחרו חמאס והג'יהאד האסלאמי לשמור על שקט, בשל הרתעה גבוהה שנשמת מול הארגון. "על הפרחת ארבעה בלוני טרור הוטלו 12 טון פצצות ברצועת עזה", אמר גורם ביטחוני על ניסיונות בודדים להפר את השקט שכללו שיגור שלוש רקטות על ידי "סוררים" בניגוד לדעת צמרת חמאס והג'יהאד האסלאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully