וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עתר לבית הדין של הליכוד במאמץ לקדם את הרחקת "הליכודניקים החדשים"

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 0:24

עתירתו של נתניהו, שפנה לבית הדין ביחד עם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ ויו"ר הסיעה יריב לוין, נועדה להסיר צו מניעה נגד שליחת מכתבי הדחה למתפקדי הקבוצה. בליכוד אמרו כי "הליכודניקים החדשים הם קבוצת שמאל קיצוני שנכנסה לליכוד כסוס טרויאני, על מנת להרוס את התנועה"

בווידאו: נתניהו מתייחס לקראת הדיון על המשך אבטחת משפחתו/מערכת וואלה!

יו"ר האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ממשיך במאמצים להדיח משורות הליכוד אלפי מתפקדים מקבוצת הליכודניקים החדשים. הערב הגיש נתניהו עתירה לבית הדין של הליכוד, בדרישה לכנס לאלתר את בית הדין ולהסיר מיידית וללא עיכוב צו מניעה שהוצא היום בעניין הרחקת "הליכודניקים החדשים". העתירה הוגשה ביחד עם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ ויו"ר סיעת הליכוד יריב לוין.

הבוקר פנו אנשי הליכודניקים החדשים לבית הדין בטענה שהגיע לידיהם מידע כי מינהלת הליכוד מתכוונת לשלוח מחדש אלפי מכתבי הדחה עם דרישות להצהרת נאמנות לתנועה. הם דרשו להוציא צו מניעה נגד שליחת המכתבים. העתירה שהגיש נתניהו נגד הצו נועדה לאפשר לו להמשיך במהלכי ההדחה נגד קבוצת המתפקדים.

כינוס חברי סייעת הליכוד. אתר רשמי, מערכת וואלה!
בית הדין מנע פסילה גורפת. כינוס חברי סיעת הליכוד/מערכת וואלה!, אתר רשמי

ביום רביעי ביטל בית הדין של הליכוד את ההחלטה הגורפת לשלול את חברותם של המתפקדים מקבוצת הליכודניקים החדשים, וקבע כי ייפסלו רק חברים שלגביהם יש הוכחה שהם פעלו נגד המפלגה, או שהם תומכים בפועל במפלגות אחרות. משמעות הדבר הייתה שרק כאלף מחברי הקבוצה ייפסלו, וכ-7,000 מהם ישובו לשורות המפלגה, וחברותם תיבדק באופן פרטני. את המהלך להרחקת הקבוצה הוביל בנימין נתניהו.

מהליכוד נמסר כי ""הליכודניקים החדשים" היא "קבוצת שמאל קיצוני שנכנסה לליכוד כסוס טרויאני, על מנת להרוס מבפנים את תנועת הליכוד. חובתנו למנוע זאת כדי להגן על תנועת הליכוד ועתידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully