וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ביתר עילית מתייחס לראשונה למעצרו: "שמי שורבב לפרשיה הזויה"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 16:34

מאיר רובינשטיין, החשוד במעורבות בפרשת הרצח לפני 35 שנה בי-ם, מספר במכתב כי הוא נחוש להמשיך במילוי התחייבותו לתושבי העיר על אף החשדות נגדו. הוא טוען כי החליט "לחדול ולהתנזר כליל מדיווחי התקשורת בנושא, כיוון שכל אדם יכול להעליל על רעהו ככל העולה על רוחו"

בווידאו: ראש העיר בית"ר עלית, מאיר רובינשטיין, הוא החשוד במעורבות ברצח אברהם אדרי/צילום: רוני כנפו ושלומי הלר

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין שהיה עצור ונחשד במעורבות בפרשיות הרצח לפני 35 שנה בירושלים, התייחס לראשונה לפרשה. "שמי שורבב לפרשיה הזויה, על לא עוול בכפי", טען.

ראש העיר מספר כי החליט "לחדול ולהתנזר כליל מדיווחי התקשורת בנושא" כי "בלאו הכי ידינו כבולות בו". רובינשטיין אף מאשים ברמיזה את העובדה "שכל אדם יכול להעליל על רעהו ככל העולה על רוחו, לגשת למשטרה ולהביא את חברו לחקירה ולמעצר מתמשך ומתארך" וגם אם לבסוף ישוחרר "אין מי שייתן על זה את הדין".

ראש עיריית בית"ר עילית, מאיר רובינשטיין. יונתן זינדל, פלאש 90
רובינשטיין, שבוע שעבר/פלאש 90, יונתן זינדל

רובינשטיין אף מצהיר במכתב כי הוא "נחוש לחלוטין להמשיך במילוי התחייבותי לתושבי העיר בכול כוחי". הוא הוסיף בנימה אישית כי קיבל על עצמו "ייסורים באהבה, ויהא זה לי לכפרת עוונות".

רובינשטיין נעצר בחודש שעבר אך שמו נאסר לפרסום עד לשבוע שעבר. למרות החשדות נגדו, ראש העיר שוחרר לאחרונה ממעצר בית והוא מסתובב חופשי. במשטרה סבורים כי מעורבותו של רובינשטיין ברצח של אבי אדרי הייתה בין השאר בכך שהוא התחפש לנערה במטרה לפתות את אדרי וכן היה נוכח בזירת הרצח. מותו הפתאומי של אבירם דמתי בחודש שעבר, חשוד מרכזי ברצח, הוביל לקשיים מהותיים בהתקדמות החקירה ולשחרור של כלל החשודים.

אדרי, תושב שכונת תלפיות בירושלים, עבד כנהג מונית. אותו יום בו נרצח, הוא יצא מהישיבה, ובשעות הערב אשתו דיווחה למשטרה על היעדרותו. למחרת גופתו נמצאה ביער רמות, כשעליה סימני אלימות קשים. לאחר הרצח, דווח בכלי התקשורת כי אדרי קיבל שיחת טלפון, שבעקבותיה הוא יצא אל היער, וכי הרצח קשור למשמרות הצניעות אשר חשדו כי הוא מנהל רומן עם אישה נשואה. המשטרה עצרה בזמנו גבר ואישה בחשד למעורבות ברצח, אך הם שוחררו - והרוצחים נותרו חופשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully