וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת פדופיליה בטיקטוק והסופה "כרמל" בדרך לארץ | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 14:02

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: רשימת המדינות מתרחבת והסופה כרמל בדרך - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס, דוברות המשטרה וצלמי וואלה!

הקורונה משתוללת, זן האומיקרון מכה באירופה, ובבריטניה כבר נרשמו יותר מעשרות אלפי נדבקים. המומחים מעריכים כי מאות אלפים נדבקים בווריאנט מדי יום. בהולנד מסתמן כי הולכים לסגר. רשימת המדינות האדומות מתרחבת והחל מהלילה יצטרפו לרשימה גם ארצות הברית, קנדה, פורטוגל, טורקיה, גרמניה, הונגריה, מרוקו ובלגיה.

סכנת התחזות בטיקטוק. כתב אישום הוגש היום נגד דניאל אוסקר, בן 32 מנתניה, בגין עבירות מין מרובות שביצע בקטינות בטיקטוק. על פי כתב האישום, הנאשם החזיק בחשבונות ברשתות חברתיות שונות ופעל בהן באופן סדרתי ליצירת קשרים עם למעלה ממאה קטינות שגילן פחות מ- 12 שנה. עם חלקן אף ניסה ליזום מפגש. הוא נתפס לאחר שחלק מהקטינות דיווחו להוריהן והם פנו למשטרה. אתם אף פעם לא יכולים לדעת מי עולה מולכם. חשוב שתשמרו על עצמכם.

פרשת האונס בתיכון בתל אביב. התלמיד יואשם באונס, תקיפה מינית ושיבוש הליכי חקירה. החקירה נגדו התנהלה במשך שבועיים לאחר שתלמידה התלוננה כי הותקפה על ידי הנער בעקבותיה הגיעו תלונות נוספות נגדו. במסגרת החקירה בוצע עימות בין החשוד באונס לשתי תלמידות. לדברי אחת המתלוננות, התיכון בו לומד החשוד לא ידע על התקרית, ובית הספר הקודם שלו שבו הוא גם תקף, לא ציין בתיקו האישי את דבר התקיפה.

לתושבי צפון קוריאה אסור לצחוק במשך 11 יום בעקבות ימי האבל לזכר אביו של קים ג'ונג און. קים החליט לאסור על תושבי המדינה לצחוק, לשתות אלכוהול או לעסוק בפעילויות פנאי שונות במשך כל תקופת הזיכרון וימי האבל הרשמיים. האזרחים נדרשים לחיות חיים צנועים אפילו יותר מהרגיל, בעוד הממשל דורש מהם להימנע מכל סממן אפשרי של שמחה. כל מי שיעבור על החוק - יעלם מהרחובות.

הסופה "כרמל" בדרך לארץ. הסופה צפויה להגיע מחר ותביא עמה רוחות עזות, גשמים חזקים ושלג בחרמון. בשירות המטאורולוגי יחלו לתת שמות לסערות חורפיות גדולות מימדים במסגרת שיתוף פעולה בין השירות המטאורולוגי הישראלי לבין אלו של יוון וקפריסין. המגמה החורפית תימשך עד יום רביעי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully