וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מובילאיי אמנון שעשוע נפצע קל בהתרסקות מסוק ליד נתניה

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 17:58

המסוק התהפך על צדו בשל הרוחות החזקות, כשכבר היה על הקרקע לאחר הנחיתה. צוות מד"א שהגיע לזירה טיפל בשעשוע ופינה אותו במסוק אחר לשדה התעופה בהרצליה, כשהוא סובל מחבלה קלה ביד. שני נוסעים נוספים לא נזקקו לטיפול רפואי

מנכ"ל ומייסד מובילאיי, אמנון שעשוע בן ה-55 נפצע היום (ראשון) קל בהתרסקות מסוק סמוך ליקום שליד נתניה. המסוק, שכבר היה על הקרקע לאחר שנחת, התהפך על צדו בעקבות רוחות חזקות. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במסוק אחר לשדה התעופה בהרצליה, כשהוא סובל מחבלות בגפיים. שני נוסעים נוספים שהיו במסוק לא נזקקו לטיפול רפואי ונשארו במקום.

מחברת מובילאיי נמסר ש"מצבו טוב". בהודעה שכתב לעובדיו, תיאר כי ההתרסקות אירעה במהלך שהוא הטיס את המסוק. "המגלשיים היו עמוק בבוץ, ובזמן ההמראה הם נתקעו, והמסוק התהפך". שעשוע הדגיש כי הוא לא נפצע.

פרופ' אמנון שעשוע הקים לפני כ־22 שנה את חברת מובילאיי יחד עם זיו אבירם, ומשמש נשיא ומנכ"ל החברה. מובילאיי, המפתחת מערכות עזר לנהגים המבוססות על ראייה מלאכותית, הונפקה ב־2014 בוול סטריט לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, וביומה הראשון בבורסה האמריקאית זינקה מנייתה ב־48%. בשנת 2017 מכרו שעשוע ואבירם את מובילאיי לאינטל תמורת 15.3 מיליארד דולר - האקזיט הישראלי הגדול ביותר. עסקה זו הניבה לכל אחד מהם כמיליארד דולר. לאחר מכירתה של מובילאיי, מונה שעשוע לתפקיד סגן נשיא בכיר באינטל.

התרסקות המסוק סמוך ליקום. מערכת וואלה!, אתר רשמי
המסוק שהתסק/אתר רשמי, מערכת וואלה!

במרץ ארבעה בני אדם נפצעו קל בהתרסקות מסוק בשטח פתוח סמוך לטובא זנגרייה שבגליל העליון. צוות מד"א שהגיע לזירה טיפל בטייס ובשלושת הנוסעים שנפצעו, שני גברים כבני 60 ושתי נערות בנות 12 ו-13, שנותרו בהכרה מלאה ועם חבלות קלות. שלושה מהפצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים זיו בצפת.

לפי רשות שדות התעופה, המסוק, מדגם רובינסון R44, התרסק מיד לאחר ההמראה משדה התעופה בראש פינה, כשעשה את דרכו לכיוון טובא זנגרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully