וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוק התרסק בשטח פתוח בגליל; 4 נפצעו קל, בהם שתי נערות

13.3.2021 / 13:26

המסוק נחת נחיתת חירום בסמוך לטובא זנגרייה שבגליל העליון. צוות מד"א שהגיע לזירה טיפל בטייס ובשלושת הנוסעים שנפצעו, שנותרו בהכרה מלאה ועם חבלות קלות. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה יחד עם חוקרי תאונות אוויריות

בווידאו: מסוק התרסק בשטח פתוח בגליל/צילום: תיעוד מצבעי מד"א

ארבעה בני אדם נפצעו היום (שבת) באורח קל בהתרסקות מסוק בשטח פתוח סמוך לטובא זנגרייה שבגליל העליון. צוות מד"א שהגיע לזירה טיפל בטייס ובשלושת הנוסעים שנפצעו, שני גברים כבני 60 ושתי נערות בנות 12 ו-13, שנותרו בהכרה מלאה ועם חבלות קלות. שלושה מהפצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים זיו בצפת.

לפי רשות שדות התעופה, המסוק, מדגם רובינסון R44, התרסק מיד לאחר ההמראה משדה התעופה בראש פינה, כשעשה את דרכו לכיוון טובא זנגרייה. סיבת נחיתת החירום טרם ידועה, והמשך טיפול יתבצע על ידי החוקר הראשי במשרד התחבורה. גם המשטרה הודיעה כי תחקור את נסיבות התאונה יחד עם חוקרי תאונות אוויריות.

מסוק התרסק בשטח פתוח סמוך לטובא זנגרייה, 4 בני אדם נפצעו קל. 13 במרץ 2021. מד"א
ארבעת הפצועים נחבלו באופן קל. זירת ההתרסקות, היום/מד"א

חובשי מד"א, מורן אבו שקארה ודניאל גיאת, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו את המסוק שהתרסק על צידו בשטח הפתוח. ארבעת הפצועים, 2 גברים כבני 60 ו-2 נערות התהלכו במקום כשהם בהכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ובמזל סבלו רק מפציעות קלות".

מסוק התרסק בשטח פתוח סמוך לטובא זנגרייה, 4 בני אדם נפצעו קל. 13 במרץ 2021. רשות שדות התעופה, אתר רשמי
המסוק שהתרסק, היום/אתר רשמי, רשות שדות התעופה
מסוק התרסק בשטח פתוח סמוך לטובא זנגרייה, 4 בני אדם נפצעו קל. 13 במרץ 2021. מד"א
המסוק שהתרסק, היום/מד"א

בחודש שעבר נהרגו שני בני אדם בהתרסקות מסוק בשטח חקלאי סמוך לעפולה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום איתרו את השניים, טייס המסוק ונוסע נוסף, ללא הכרה וללא סימני חיים ומותם נקבע במקום. במשטרה הודיעו כי הם חוקרים את נסיבות התאונה, שטרם התבררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully