וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הנדבקים בקורונה: הגבוה ביותר זה 7 שבועות

עודכן לאחרונה: 17.12.2021 / 12:07

838 ישראלים אובחנו אתמול חיוביים לנגיף, המספר הגבוה ביותר מאז סוף אוקטובר. מקדם ההדבקה עולה ונעמד על 1.07. עלייה גם בשיעור הבדיקות החיוביות. עם זאת, חלה ירידה במספר החולים שבמצב קשה ובמניין המונשמים

בווידאו: הפגנת עובדי התיירות הנכנסת בנתב"ג/צילום: שני פרומקין, מרדכי קשמכר ונדב פרץ, עריכה: אביעד בללי

838 ישראלים אובחנו אתמול חיוביים לקורונה - כך עולה הבוקר (שישי) מנותני משרד הבריאות. מדובר במספר הנדבקים הגבוה ביותר ביממה אחת מאז 25 באוקטובר, אז אובחנו 929 בני אדם.

מקדם ההדבקה עולה ונעמד על 1.07, ושיעור הבדיקות החיוביות עולה גם הוא - 0.89%. מנגד, מספר החולים שבמצב קשה ירד ומספרם עומד כעת על 79. ירידה נרשמה גם במספר המונשמים - 42. 8,230 ישראלים מתו מהנגיף מפרוץ המגפה.

מעבדת קורונה בקופת חולים כללית במחוז מרכז 21 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
מקדם ההדבקה 1.07/ראובן קסטרו

אמש, בנט פיזר את דיון הממשלה בנוגע למתווה הקניונים. זאת, לאחר שהמשתתפים לא הצליחו להגיע להחלטה, ועל אף ההצהרות, המתווה כנראה לא יצא לפועל. הדיון התקיים בהשתתפותם של ראש הממשלה נפתלי בנט ובכירי משרד הבריאות.

במהלך הדיון, בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ דרשו תו ירוק לקניונים ללא סימון אנשים, כך שמי שאין לו תו ירוק יכול להיכנס רק לחנויות חיוניות, אך אין דרך לאכוף את זה. שרת הכלכלה אורנה ברביבאי ובמשרד האוצר ביקשו לרכך את התקנות לתו סגול מחמיר. במשרד הכלכלה התנגדו למתווה וכן גם לצמידים בקניונים או כל סימון של מבקרים. אנשי המשרד מעוניינים במתווה תו סגול מחמיר בקניונים, ולא בתו ירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully