וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפיגוע - בימין האשימו את בר לב: "יהודים נרצחו בגלל ההסתה שלו, שיתפטר"

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 22:35

ח"כים מהאופוזיציה מיהרו לתקוף את השר לביטחון פנים בעקבות הציוץ בו מתח ביקורת על "אלימות מתנחלים". ח"כ שיקלי: "הפיגוע - תוצאה ישירה של הקמפיין שלו". ח"כ קרעי: "צריך לעמוד לדין". מצד הקואליציה, גם חברי ימינה מתחו ביקורת: "האלימות ביו"ש היא כלפי היהודים"

בווידאו: זירת הפיגוע בכניסה ליישוב חומש/צילום: תיעוד מבצעי מד״א, אביה דויטש/TPS, דוברות זק״א

ח"כים בימין יצאו למתקפה הערב (חמישי) נגד השר לביטחון הפנים עמר בר-לב וקשרו בין הפיגוע בשומרון לבין הציוץ מעורר המחלוקת שלו מתחילת השבוע על "אלימות המתנחלים".

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏עמר בר-לב, הפיגוע הזה הוא תוצאה ישירה של קמפיין 'אלימות המתנחלים' שלקחת בו חלק בידיעה מלאה. תתנצל ותתפטר עכשיו - לפני שההסתה שלך ושל חבריך בשמאל הקיצוני תגבה מאתנו מחירים כבדים יותר!".

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) גם הוא הצטרף לביקורת וקרא ‏לבר-לב להתפטר "עכשיו ולעמוד לדין, לפני שעוד יהודים ייפגעו ויירצחו בגלל ההסתה שלו. את חוק הגירוש מצפון השומרון צריך לבטל, לחזק ולהעצים את הישיבה במקום ולהפוך את חומש לעיר ואם בישראל לזכר הנרצח".

זירת פיגוע בכניסה ליישוב חומש 16 בדצמבר 2021. זק"א
זירת הפיגוע, הערב/זק"א

ח"כ מירי רגב (הליכוד) כתבה: "פיגוע נוסף שהצטרף לגל הפיגועים בחודש האחרון, בעקבות הרפיסות הבטחונית של ממשלת בנט לפיד עבאס וההסתה של שרים ובראשם השר בר לב כנגד המתיישבים".

מהליכוד נמסר: "במקום להסית נגד המתיישבים הממשלה הכושלת הזאת חייבת להילחם במחבלים".

אולם הביקורת לא הגיעה רק מחברי האופוזיציה, שכן גם בקואליציה ביקרו את בר-לב. שר הדתות מתן כהנא (ימינה) כתב: "‏קיבלנו כעת עוד תזכורת כואבת מאוד לכך שביו"ש אין שום סימטריה. האלימות הרצחנית מופנית כלפי המתיישבים היהודים".

עוד בוואלה!

פיגוע בשומרון: הרוג ושני פצועים מירי בשומרון, צה"ל מנהל מצוד אחר המחבלים

לכתבה המלאה

ח"כ יום טוב כלפון (ימינה): "אני מתפלל לרפואתם של הפצועים בפיגוע הנורא הערב בחומש בשומרון. רק בשבוע שעבר באותו יום, הייתי שם במקום הפיגוע. תזכורת כואבת לשר בר-לב מהיכן באה האלימות האמיתית והרצחנית ביו"ש".

ח"כ ניר אורבך (ימינה) כתב כי הפיגוע זאת עוד הוכחה שהטרור האמיתי מגיע מצד אחד בלבד. "יש לטפל בטרור האמיתי והאיום שמתרחש ביהודה ושומרון ובגל הפיגועים שהתחיל ולגדוע אותו באיבו. אני לא מקבל את האמירות שנשמעות לאחרונה על תירוצי תסכול ומריבות משפחתיות. טרור הוא טרור. רצח הוא רצח. היום שוב נרצח יהודי כי הוא יהודי".

בתחילת השבוע כתב בר לב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא נפגש עם סגנית מזכירת המדינה של ארצות הברית, ויקטוריה נולנד ושהיא "התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully