וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות בבית ספר והשיר המושמע ביותר ברדיו | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 14:14

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: תלמידות זרקו חומר ניקוי על ילדה ואיזו שיר הוא המשומשע ביותר השנה? - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: צלמי וואלה! ורויטרס

שיא נדבקים באומיקרון באירופה ודרום אפריקה, אירוע אלימות קשה בבית ספר בבאר שבע, נעמי לורוף בת ה-13 מהקהילה החרדית בארגנטינה נעלמה אמש, טסלה הכניסו עדכון חדש לתוכנה המאפשר לזהות רוחות רפאים ו-"סיבת הסיבות" של ישי ריבו הוא השיר הישראלי המושמע ביותר- וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

האומיקרון מתפשט במהירות בעולם ומדינות נוספות שוקלות להדק את הגבלות הכניסה. שיא נדבקים באומיקרון באירופה ודרום אפריקה, בצרפת נרשם ממוצע המאובחנים השבועי הגבוה זה יותר משנה, ובלונדון 60% מהחולים נדבקו בווריאנט. כמו כן, באיחוד האירופי קראו להיאבק בו דרך הגבלות ולא לתלות את כל התקוות במבצעי חיסונים.

אירוע אלימות קשה התרחש בבית ספר בבאר שבע כאשר תלמידות שפכו חומר ניקוי על תלמידה ולא עצרו גם כשביקשה להפסיק. תלמידות אחרות צחקו עליה ואף הכו בה עם מטאטא, זאת, בזמן שהן צילמו והפיצו ברשתות החברתיות. התלמידה, אלין, לומדת בכיתה ז' ונחשפה היום באומץ בפנים גלויות. היא מארה כי "הן לא הקשיבו, הן ראו שבכיתי אבל המשיכו והמשיכו". אמה של התלמידה אמרה כי בית הספר מודע לבריונות המתמשכת ולא מתערב. שתי נערות עוכבו לחקירה.

נעמי לורוף בת ה-13 מהקהילה החרדית בארגנטינה נעלמה אמש, לאחר שככל הנראה הלכה להיפגש עם נער שהכירה בטיקטוק. הקשר עימה אבד לכמה שעות ובקהילה היהודית חששו שמדובר במתחזה שהציג עצמו כבן 16 מבוליביה, ופעל תחת זהות בדויה. לאחר חיפושים נרחבים במסגרתם הופעל לחץ כבד על אביו של הנער אותו היא פגשה, לורוף נמצאה וחזרה לחיק משפחתה.

טסלה הכניסו עדכון חדש לתוכנה המאפשר לזהות רוחות רפאים. סרטון שצולם בבית קברות בארץ, מתעד בעל רכב טסלה וחברו כאשר מסביבם אין איש, קולטים בצג מערכת הרכב, הולכי רגל. לטענתו של האיש מדובר ברוחות רפאים מאחר ואין בקרבתם אף אדם אחר. מסתבר שזהו אינו המקרה היחיד והתגלית כבר תפסה תאוצה ברחבי העולם. רוחות רפאים או באג בתכנה?

"סיבת הסיבות" של ישי ריבו הוא השיר הישראלי המושמע ביותר בשנת 2021 בכלל תחנות הרדיו, כך עולה מנתוני מדיה פורסט. במקום השני "חולם כמו יוסף" של חנן בן ארי, ואת העשירייה סוגר השיר "יהלומים בלינג בלינג" של נועה קירל. עוד פורסם כי האמנים המושמעים ביותר בישראל השנה בכלל תחנות הרדיו הם אייל גולן, אחריו עומר אדם ובמקום השלישי שרית חדד. ההרכב המושמע ביותר בארץ השנה הם סטטיק ובן אל. את הרשימה המלאה תוכלו לראות בוואלה! תרבות

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully