וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות חמורה של קורונה בבית ספר בירושלים: 62 תלמידות נדבקו

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 15:13

400 תלמידות בית הספר היסודי אוולינה דה רוטשילד נאלצו לעבור לנוהל של לימודים מרחוק, לאחר גילוי המספר הרב של תלמידות שנדבקו. אחת מהנדבקות החלימה בעבר מקורונה. גם שני אנשי צוות נדבקו בנגיף. אתמול התגלו 741 חולי קורונה חדשים, מקדם ההדבקה עלה ל-1.02

בווידאו: מסיבת עיתונאים של ראשי משרד הבריאותמ על זן האומיקרון/צילום: לע"מ, עריכה: אביעד בללי

400 התלמידות בבית הספר היסודי אוולינה דה רוטשילד בירושלים נאלצו לעבור לנוהל של לימודים מרחוק. זאת בעקבות התפרצות חמורה של קורונה בבית הספר הממלכתי-דתי, שבו התגלו בימים האחרונים 62 מקרים של תלמידות שחלו בקורונה.

את ההחלטה לעבור ללימודים מרחוק קיבלה רופאת המחוז. עוד נמסר כי אחת המאומתות חלתה בעבר בקורונה והחלימה מהמחלה. בנוסף לתלמידות, גם שני אנשי צוות נדבקו בנגיף. עדיין לא ידוע אם בין המאומתות יש נדבקות בווריאנט אומיקרון.

מבצע חיסון ילדים נגד נגיף הקורונה החל- חולון כללית נועה ואורי ברשדסקי מרמת השרון.
22 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
עדיין לא ידוע אם הנדבקות חלו באומיקרון. חיסון ילדים/ראובן קסטרו

"אני מאוד מוטרדת איך קרתה ההדבקה ההמונית הזו בבית הספר, אבל מבינה שיש התרופפות משמעת מסכות לכולנו באופן טבעי", אמרה לוואלה! אמא לתלמידה בבית הספר. "אני חייבת לציין את ביה"ס שתפקד נהדר מהרגע הראשון - עדכן את ההורים בכל שלב בדרך והפסיק את הלמידה בביה"ס כדי לייצר ביטחון מירבי לבנות. הבידוד הזה תפס את הבת שלי בין החיסון הראשון לשני. זה קשה מאוד לחזור שוב הביתה - לזומים, לבידודים, לשעות של הילדים לבד בחדר, ולכן אני קוראת לכל ההורים למהר ולחסן את הבנות והבנים שלהם, ויפה שעה אחת קודם".

יותר ממחצית ממאומתי הקורונה בירושלים הם תלמידים - 855 מתוך 1560. בעירייה אמרו כי "במסגרת מבצע הדיגום שהתקיים בבית הספר אוולינה דה רוטשילד התגלו 62 תלמידות מאמתות ושני אנשי צוות. אנו מדגשים כי ככל הידוע לא מדובר באומיקרון. בעקבות הההתפרצות בהוראת רופאת המחוז בית הספר עובר ללמידה מהבית. במוצאי שבת תתקיים הערכת מצב נוספת שבסופה יצאו הנחיות לגבי שבוע הבא".

בנתונים שפרסם היום משרד הבריאות צוין כי מאז אתמול התגלו ברחבי הארץ 741 נדבקים חדשים במחלה, מספר גבוה מעט מהיום הקודם. מספר הבדיקות שהתקיים אתמול עומד על 95,764. מצבם של 80 מהחולים בקורונה מוגדר קשה, ובהם 42 מונשמים. אחרי כמה ימים של ירידה נמדדה עלייה קלה במקדם ההדבקה, העומד על 1.02.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully