וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: ארבעה ילדים נהרגו וחמישה נפצעו אנוש כשמתנפח עליו קפצו הועף ברוח

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 10:24

התאונה אירעה ביום כיף של בית ספר יסודי, שאורגן לכבוד סוף שנת הלימודים. הילדים נפלו מגובה של עשרה מטרים, לאחר שמשב רוח חזק העיף באוויר את הטירה המתנפחת עליה קפצו. "התאונה קורעת לב באופן בלתי נתפס. יום הכיף הפך לטרגדיה נוראית"

בווידאו: זירת אסון המתנפח באוסטרליה/צילום: רויטרס

ארבעה ילדים נהרגו הלילה (חמישי) באוסטרליה וחמישה נוספים נפצעו אנוש, לאחר שהטירה המתנפחת עליה קפצו ביום כיף עפה ברוח והם נפלו מגובה - כך מסרה המשטרה המקומית.

התאונה אירעה ביום כיף של בית ספר יסודי בדבונפורט, טסמניה, שאורגן לכבוד היום האחרון של שנת הלימודים. הילדים נפלו מגובה של עשרה מטרים, לאחר שמשב רוח חזק העיף באוויר את המתנפח עליו קפצו.

צוותי עזרה ראשונה שהוזעקו למקום העניקו לילדים טיפול רפואי והטיסו אותם במסוקים לבית החולים. שני ילדים ושתי ילדות נהרגו, וחמישה ילדים אושפזו כשהם במצב אנוש.

מפקדת משטרת טסמניה, דבי וויליאמס, אמרה כי "נראה שמשב רוח גרם לטירה המתנפחת להתרומם באוויר. זהו אירוע טרגי וליבנו עם המשפחות ובית הספר".

מתקן מתנפח. ShutterStock
"טרגדיה נוראית"/ShutterStock

ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון, אמר כי "התאונה קורעת לב באופן בלתי נתפס. ילדים צעירים יצאו ליום כיף שהפך לטרגדיה נוראית כל כך. זה פשוט שובר את הלב שלך".

תקרית דומה אירעה בשנת 2019 בסין, אז שני ילדים נהרגו ו-20 נוספים נפצעו. כמו כן, ב-2016 טירה מתנפחת התפוצצה ביריד באנגליה כשבת שבע בתוכה. בגין התקרית שני עובדי היריד נכלאו לאחר שהורשעו בהריגה ברשלנות חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully