וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים הגיעו לביתה של דוגמנית בגלל תמונה שלה בביקיני

26.7.2021 / 0:02

דוגמנית מסידני נבהלה כשכוחות משטרה התייצבו בדלת ביתה לאחר שפרסמה באינסטגרם תמונה שלה בביקיני - וגילתה שעוקביה דיווחו עליה למשטרה מסיבה מפתיעה למדי

"המשטרה הגיעה אלי הביתה בגלל תמונת ביקיני באינסטגרם"/@dominiquelissa

פרסום תמונות פרובוקטיביות מדי באינסטגרם עשויות להביא לחסימת הפרופיל, אולם במקרה של דוגמנית מסידני, אוסטרליה, פרסום של תמונה כזו כמעט הביא למעצרה. הדוגמנית דומיניק אליסה בת ה-26 שיתפה תמונה שלה בביקיני וקרוקס שצולמה במפרץ ג'רוויס הציורי וזמן קצר לאחר מכן זכתה לביקור פתע מהמשטרה כדי לבדוק מה פשר התמונה.

השוטרים מיהרו להרגיע את דומיניק שהביקיני החשוף אינו הסיבה לביקורם אלא החשש שהיא הפרה את כללי הסגר המחמירים באזור. סידני נמצאת תחת סגר, כשלתושבים מותר לצאת מהבית למטרת 4 סיבות חיוניות בלבד ולהגיע למרחק של עד ל-10 ק"מ מביתם לצורך פעילות גופנית. מפרץ ג'רוויס נמצא במרחק של 3 שעות נסיעה ברכב מביתה של הדוגמנית, מה שגרם לחלק מעוקביה לדווח עליה שהפרה של כללי הסגר. המשטרה אתרה את הדוגמנית בביתה וזו הסבירה להם שמדובר בתמונה ישנה.

התמונה שסיבכה את הדוגמנית:

בסרטון טיקטוק שיתפה הדוגמנית עד כמה הופתעה שהמשטרה הוזעקה לביתה. היא אמרה: "הדבר הכי מוזר בעולם קרה עכשיו. שני שוטרים פשוט הגיעו לביתי כדי לבדוק שאני כאן כי הם קיבלו תלונות מרובות מאנשים שטוענים שאני במפרץ ג'רוויס. פרסמתי תמונה ישנה לפני כמה ימים ואני פשוט ממש בהלם שאנשים הלכו כל כך רחוק והתקשרו למשטרה". דומיניק סיפרה גם שהופתעה שאנשים לא הבינו לבד שמדובר בתמונה ישנה, מאחר שהיא משתפת באופן קבוע סרטונים שלה מהאימונים סביב ביתה בתקופת הסגר בהם היא מקפידה על הנהלים. היא ניצלה את ההזדמנות להודות למי שהתלונן מדאגה לבריאותה ולבריאותם.

דומיניק מספרת מה בדיוק קרה שם:

בתמונה הישנה נראית דומיניק לבושה בביקיני לא תואם על חוף הים ונועלת נעלי קרוקס צבעוניות. היא כתבה לצד התמונה: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים, קרוקס הם הווייב". לא ברור מתי ביקרה באזור מפרץ ג'רוויס, שנמצא כמעט 200 ק"מ מביתה בפרברים המזרחיים. הסרטון הוביל לתגובת נגד של כמה מעוקביה בטיקטוק שזעמו על המתלוננים. "יש לאנשים יותר מדי זמן פנוי", כתב אחד ואחר הוסיף: "מישהו פשוט צריך למצוא לעצמו חיים".

הכללים המחמירים לשהייה בבית נמצאים תחת אכיפה יתרה בחלקים נרחבים באוסטרליה בעקבות העלייה בתחלואה, והמשטרה ממשיכה לעודד אנשים לדווח על הפרות אפשריות של הכללים.

פרשנית הימין הקיצוני קייטי הופקינס גורשה לפני כמה ימים לבריטניה לאחר שהתגאתה בשבירת כללי הסגר בסידני. היא שהתה שם לצילומי "האח הגדול אוסטרליה", שבעצמם הדיחו אותה מהתכנית על התנהגות לא ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully