וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחימה בטרור והתמודדות עם הפרות סדר: שוטרי תחנת לוד יעברו אימון מיוחד

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 20:28

האימון, שעד כה היה מיועד ללוחמי מג"ב ויס"מ בלבד, צפוי להתרחב לכלל תחנות המשטרה בערים המעורבות - כך החליט המפכ"ל קובי שבתאי, לצד חיזוק מערך מתנדבי המשטרה. בתקופה הקרובה השוטרים בעיר יחלו בפרויקטים חברתיים משותפים עם קהילת לוד

המשטרה מתגברת כוחות בלוד/ראש העיר לוד יאיר רביבו

כל שוטרי תחנת לוד יעברו אימון מיוחד בנושא לחימה בטרור והתמודדות עם הפרות סדר - כך החליט היום (שני) המפכ"ל קובי שבתאי. זאת, לאחר שביום שישי המשטרה תגברה כוחות בעיר על מנת לתפוס נשק לא חוקי. האימון, שעד כה היה מיועד ללוחמי מג"ב ויס"מ בלבד, צפוי להתרחב לכלל תחנות המשטרה בערים המעורבות.

המפכ"ל ביקר בתחנת המשטרה בלוד, קיבל סקירה על פעילות התחנה והמאמצים לשמירה על ביטחון התושבים, ושוחח עם שוטרים. שבתאי התייחס לאירועי הפרות הסדר בעיר במהלך מבצע שומר החומות, וביקש לחזק את מערך מתנדבי המשטרה בעיר. בנוסף, הורה על הוספת שני אופנועים משטרתיים למערך המשטרה בעיר, והדגיש כי "לא נהסס לפעול בעוצמה ובכוח אל מול כל מי שיסכן חיים ויפגע בשוטרים או אזרחים".

המשטרה מתגברת כוחות בלוד, 10 בדצמבר 2021. ראש העיר לוד יאיר רביבו, צילום מסך
המשטרה מתגברת בלוד/צילום מסך, ראש העיר לוד יאיר רביבו
מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי בכביש 5
ברקע כניסתו של העוצר הלילי. ראובן קסטרו
"נפעל בעוצמה אל מול כל מי שיסכן חיים". המפכ"ל קובי שבתאי/ראובן קסטרו

שבתאי דיבר עם השוטרים בתחנת לוד על תהליכים ופעולות שהמשטרה צריכה לעשות מול הקהילות השונות בעיר. כבר בתקופה הקרובה יחלו כמה פרויקטים חברתיים משותפים של המשטרה עם כל הקהילות.

כוחות משטרה רבים נכנסו ביום שישי לעיר לוד על מנת לתפוס נשק לא חוקי ולמנוע את הירי המשתולל ברחבי העיר. בשבוע שעבר היו כמה אירועי ירי בעיר, בהם שלושה גברים נפצעו באורח קשה, באירועים שונים. צוותי מד"א שהוזנקו למקום העניקו להם טיפול רפואי והמשטרה פתחה בחקירת האירועים. זאת לצד קטטות רבות, באחת מהן גבר כבן 60 נפצע באורח בינוני וגבר כבן 30 נפצע קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully