וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצטער על הסגנון": הסולחה בין ראש העיר לוד לאב שבנו נהרג במהומות | האזינו

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:20

לאחר שיאיר רביבו איים על מאלכ חסונה, שבנו נהרג במהומות בעיר לפני כחודשיים, כי יעקל את נכסיו בגלל שהטיל עליו את האשמה על פרוץ המהומות, שוחחו השניים הבוקר בשידור ב-103FM. ראש העיר הסביר: ""דיברתי בכעס ובלהט, מסיתים נגדי". מאלכ השיב: "אין לי נגדך כלום"

לאחר שאיים ראש העיר לוד יאיר רביבו על מאלכ חסונה, אביו של מוסא שנורה למוות במהומות שפרצו בעיר לפני כחודשיים, נערכה הבוקר (רביעי) שיחת פיוס בין השניים בתכנית של 103FM.

העימות בין השניים התחיל כשחסונה טען אתמול בכינוס בכנסת כי רביבו הוא שאחראי להסתה בלוד שהביאה לפרוץ המהומות ולמות בנו. בדרכו חזרה הביתה, לטענתו, התקשר אליו ראש העיר ואיים עליו שיגזול ממנו את נכסיו. "התעלפתי כששמעתי את המילים האלה", אמר הבוקר מאלכ, "הוא אמר לי שיחסל אותי ויעלים אותי. הכוונה שלי היתה טובה, התכוונתי לומר שרביבו יכול היה למנוע מהמתנחלים לבוא ללוד ולעשות בלגאן".

אביו של ההרוג בלוד: ירו בו בלב מטווח אפס, איך אני אספר לילדים שלו?. לירן לוי
"התעלפתי כששמעתי איך איים עלי". חסונה/לירן לוי
ראש עירית לוד,יאיר רביבו. ראובן קסטרו
"יש גבול כמה אדם יכול לספוג". רביבו/ראובן קסטרו

רביבו הצטרף לשיחה בשידור וניסה להסביר את המתקפה על האב השכול: "גם אני בן אדם, מאז פרוץ המהומות אני חוטף הסתות". בהמשך נשאל רביבו מדוע איים על מאלכ בתור ראש עיר שאמור להתמודד עם ביקורת של תושב נגדו אחרי אירוע מורכב. "דיברתי בכעס ובלהט ואמרתי שאם הוא ימשיך להעליל עליי עלילות אני אתבע אותו תביעת דיבה", הסביר רביבו, "כשאמרתי שאתבע אותו תביעה על סך 10 מיליון שקל, באותו רגע אגיש עיקול על נכסיו כי יש גבול כמה אדם יכול לספוג. זה הגיוני שאני מאובטח במשך עשרה שבועות, ושאני וילדיי לא יכולים לצאת בצורה חופשית?".

ראש העיר הוסיף כי הוא מצר על הסגנון וכי דיבר מדם ליבו. חסונה פנה לראש העיר בשידור ואמר לו: "אני לא שונא אותך, אני אוהב אותך. אין לי נגדך כלום, אלא רק נגד העובדה שאתה יכולת למנוע מהמתנחלים להגיע ללוד". רביבו השיב לו: "אני מציע להרגיע את העיר שלנו, צריך להסתכל קדימה. גם היהודים איבדו תושב, נתן למערכת המשפט לבדוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully