וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שורת אירועי הירי: המשטרה מתגברת כוחות בלוד

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 10:43

ראש העיר יאיר רביבו בירך את "המפקדה המיוחדת" של השוטרים ולוחמי מג"ב, שהגיעו כלשונו "להשכין שקט" לאחר שבועיים של ירי מסיבי ברחובות העיר. הכוחות צפויים לבצע חיפושים אחר נשקים בלתי חוקיים. תושב העיר לוד: "'פוזה' של העירייה והמשטרה"

בעקבות שורת אירועי הירי: המשטרה מתגברת כוחות בלוד/ראש העיר לוד יאיר רביבו

המשטרה החלה לתגבר היום (שישי) כוחות בלוד על מנת לתפוס נשק לא חוקי. ראש העיר יאיר רביבו בירך את "המפקדה המיוחדת" של השוטרים ולוחמי מג"ב, שהגיעו כלשונו "להשכין שקט".

לאחר שבועיים של ירי מסיבי ברחובות העיר, כוחות מג"ב ומשטרה הגיעו הבוקר לעיר במטרה לתגבר את הכוחות המקומיים בעקבות אירועי הירי. במסגרת הפעילות, צפויים הכוחות לבצע חיפושים אחר נשקים ולמנוע את הירי המשתולל ברחבי העיר, באין מפריע.

המשטרה מתגברת כוחות בלוד, 10 בדצמבר 2021. ראש העיר לוד יאיר רביבו, צילום מסך
"סתם פוזה"/צילום מסך, ראש העיר לוד יאיר רביבו

בסרטון שפרסם ראש העיר רביבו נראות ניידות משטרה ומג"ב רבות זורמות אל העיר ומתקבלות בברכה על ידי הכוחות במקום. בלוד מותחים ביקורת על "הסרטון היח"צני", כפי שתיאר אותו תושב העיר. לדבריו, זה מהווה "ניסיון של העירייה והמשטרה להראות לעבריינים הנה תראו, 'הגיעו משוגעים לעיר, מג"בניקים, אל תתעסקו איתם, בקיצור פוזה. מעבר לכך שזה עונה על כל אירועי הירי של השבוע האחרון".

בשבוע האחרון היו כמה אירועי ירי בעיר, בהם שלושה גברים נפצעו באורח קשה, באירועים שונים. צוותי מד"א שהוזנקו למקום העניקו להם טיפול רפואי והמשטרה פתחה בחקירת האירועים. אמש גבר כבן 60 נפצע באורח בינוני וגבר כבן 30 נפצע קל בעקבות קטטה שפרצה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully