וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפטו של רומן זדורוב: שי מיקה תעיד מחר בבית המשפט על רצח חברתה תאיר ראדה

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 21:37

מיקה, חברתה הטובה של תאיר, סיפרה בעדותה ב-2008 כי ישבה איתה בביה"ס רגעים לפני הרצח. לדבריה, כשנכנסה לחפש אותה, הבחינה בגבר זר. בדיעבד, אחרי שראתה את זדורוב בתקשורת, זיהתה כי הוא דומה לו. הסניגור טען כי הציור שציירה מיקה, המתאר את הגבר - כלל לא דומה לרומן

שי מיקה תעיד מחר (שלישי) במשפטו של רומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה. מיקה, שהייתה חברתה הטובה של תאיר, ישבה איתה בצהרי הרצח בחצר בית הספר רגעים ספורים לפני הרצח.

השתיים שהו ביחד לפני שתאיר נכנסה למבנה בית הספר כדי לשתות מים - ונרצחה בשירותי הבנות. בעדותה במשפט הראשון, שניתנה בחודש מרץ 2008, סיפרה מיקה כיצד ישבו ושמעו מוזיקה ביחד: "אני ישבתי והיא שכבה עם הראש עלי, שיחקתי בשיער שלה ואחר כך התחלפנו והיא שיחקה לי בשיער, הטלפון שלי היה ביד שלה, שמענו בו שירים, ואז היא לקחה מסטיק מהתיק שלי, קמה והלכה לשתות".
עוד העידה אז כי כשנכנסה לחפש את תאיר לאחר שלא שבה, היא הבחינה לשבריר שנייה בגבר זר.

שי מיקה GLAMGLOW חדש. עידו שחם
מיקה/עידו שחם

לדבריה, בדיעבד, אחרי שראתה את זדורוב באמצעי התקשורת, זיהתה כי הוא דומה לאותו אדם. היא תיארה כי בידיו נשא משא והוא עלה בגרם המדרגות המובילות לשירותים שבהם התבצע הרצח. כשנשאלה אז על ידי הסניגור, עו"ד דוד שפיגל, על הזמן המדויק שבו ראתה את הגבר, היא פרצה בבכי. "אני ילדה, לא תיארתי לעצמי שאצטרך לזכור כל רגע ורגע. מי האמין שהיא תירצח", אמרה.

עו"ד שפיגל טען בפניה כי התיאור של הגבר שהיא ראתה לשבריר שניה והציור שציירה כלל לא דומה לרומן, לא במבנה הפנים - מוארכות, לא בארובות העיניים השקועות, ולא בקמטים מתחת לעיניים ולא בפרטים נוספים כמו אף ארוך וגדול.

עוד הוסיף אז הסניגור כי באותה שעה שבה ראתה העדה את הדמות עולה במדרגות, זדורוב עדיין המתין מחוץ לחצר בית הספר למעסיקו, כדי שיביא לו דבק לצורך עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully