וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה הזירה במשפט זדורוב: אין התאמה מושלמת בין שחזור הרצח לממצאים בזירה

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 12:31

פרקליטו של זדורוב החל לחקור נגדית את העד, שהסכים על עניין חוסר ההתאמה. עם זאת, הוא העיד כי הוא משוכנע שהרוצח עמד בכניסה לתא השירותים והדלת היתה פתוחה, בניגוד למה שטוען הסנגור

בווידאו: השופטים וזדורוב הגיעו לזירת הרצח של תאיר ראדה בבית הספר בקצרין, שם בוצעה הדגמה בתא השירותים/צילום: אלי אשכנזי

משפטו החוזר של רומן זדורוב נמשך היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת עם החקירה הנגדית של הסנגור ירום הלוי. בעדות היום הציג הלוי בפני מומחה הזירה הנחקר, רפ"ק שמואל פיאמנטה, תמונות מזירת רצח הנערה תאיר ראדה בבית ספר בקצרין ב-2006, וכן הדגים על בובה שהביא עמו.

זאת בניסיון להראות כי הרוצח והנרצחת היו ביחד בתוך תא השירותים, כשהדלת סגורה ובכך לנסות לערער את עמדת מומחי התביעה ושיחזור הרצח, לפיהם הרוצח עמד על סף התא שדלתו היתה פתוחה.

הלוי הראה תמונה ובה חלק מהמשקוף הפנימי של הדלת נקי כמעט לחלוטין מכתמי דם. מדובר בחלק המשקוף שמוסתר כשהדלת סגורה. סמוך לשם, על הקיר ועל הדלת היו התזות דם. עם זאת, יש לזכור כי הדלת בשלב מסוים כן נסגרה על ידי הרוצח שנכנס לתא. העד אמר שעל פי הדינמיקה והתנועתיות הרבה של הרוצח והנרצחת וכאמור, סגירת הדלת על ידי הרוצח, ניתן להסביר את העובדה שחלק מהמשקוף נשאר נקי מדם.

ירום הלוי הבבית המשפט עם הדמות המדמה את תאיר ראדה ז"ל, 7 בדצמבר 2021. אלי אשכנזי
עו"ד הלוי והבובה בביהמ"ש, היום/אלי אשכנזי

בעדותו הראשית, פיאמנטה אמר שיש מתאם מדויק בין השחזור לבין הממצאים, וכי אחד מסימני הדם הלא מזוהים שנמצאו בזירה נראה לו יותר כטביעת יד ולא כטביעת רגל. זאת, בניגוד לתזה של ההגנה, לפיה סימן הדם הלא מזוהה עשוי להיות עקבת נעלו של רוצח אחר.

רפ"ק פיאמנטה במשפט זדורוב. 7 בדצמבר 2021. אלי אשכנזי
רפ"ק פיאמנטה, היום/אלי אשכנזי

אב בית הדין, השופט קולה, ציין כי אפשרי ששני אנשים יהיו בתוך תא השירותים כשהוא סגור. פיאמנטה בעדותו אמר שכששני אנשים עומדים בתוך התא הדינמיקה שנוצרת לא יכולה להשאיר התזות דם כאלה. הוא הוסיף שקוטר ההתזות בתא והאיפיון שלהן לא יכלו להיווצר כשרוצח והנרצח יחד בתוך התא.

תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה/ג'יני

בהמשך, השופטים ביקשו לדעת איך הרוצח לא השאיר עקבות דם מחוץ לתא השירותים שבו היה הרצח. העד פיאמנטה אומר שמרבית הדם זלג מגופת הנרצחת לא מיד ברגעים הראשונים. כמות הדם המסיבית ניקווה מאוחר יותר. הנעליים לא נשארו ספוגות בדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully