וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של אלי קיי שנרצח בפיגוע בירושלים: "גיליתי על האירוע באינסטגרם"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:54

כתריאל קיי טען בוועדת הפנים של הכנסת כי משפחתו לא קיבלה ליווי או מידע על יום מותו של אחיו אלי. "אמא שלי התקשרה אליי ב-10 בבוקר ושאלה אם דיברתי איתו. חברה התקשרה ואמרה 'אני לא רוצה להפחיד אותך', והראתה לי תמונה של אחי מת על הרצפה"

בווידאו: אחיו של אלי קיי שנרצח בפיגוע מספר בכנסת על המחדלים בהודעה למשפחה/צילום: ערוץ הכנסת

אחיו של אלי קיי טען היום (שני) בוועדת הפנים של הכנסת כי משפחתו לא קיבלה ליווי או מידע על יום מותו של אחיו, שנרצח בפיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים. "אמא שלי התקשרה אליי ב-10 בבוקר ושאלה אם דיברתי עם אלי, אמרתי שלא", תיאר האח כתריאל את יום הפיגוע. "הייתי בעבודה ואז חברה שלנו התקשרה אלינו ואמרה 'אני לא רוצה להפחיד אותך', והראתה לי תמונה של אלי מת על הרצפה".

ישר עם קבלת התמונה הוא רץ לדירה של אחיו, שנמצאת בשוק. "דפקתי על הדלת, אף אחד לא ענה, הטלפון שלו צלצל. דיברתי עם אחת המוכרות שם והיא אמרה לי שהיא לא ראתה אותו". כתריאל פנה למשטרה, שענו לו ש"לא ניתן למסור מידע". הוא ביקש להכריז עליו כנעדר, אך נאמר לו רק שיחזרו אליו. "באזור השעה 11:00, אלי היה בבית החולים כבר יותר משעה וחצי. התקשרתי למשטרה שוב ושמעתי 'מקומך בתור 19'". כשהגיע למקום האירוע ראה את תעודת הזהות של אלי. חוקר שהיה איתו אמר שאחיו כנראה נהרג.

כתריאל וחנן, אחיו של אלי קיי. יותם רונן, צילום מסך
כתראיאל ואחיו, אחרי מותו של אלי/צילום מסך, יותם רונן

"המשפחה רוצה לדעת מה קרה, כל הפרטים", אמר כתריאל. "הרופא שטיפל לא ידע מה קרה, יש לו עוד מטופלים והוא לא יכול לשבת איתנו כל הזמן". לבסוף התקשרו אליו ושאלו אם אפשר לנתח את אחיו. "אמרתי לבחור בטלפון, תבוא תפגוש אותי, אין לך בושה? לבסוף הוא הגיע ואמר שצריך לעשות ניתוח". לדבריו, האירוע נותר בידיהם של קרובי המשפחה ורב הקהילה. "לא היה שום גורם עם מדים שאמר, בואו נשב", טען.

אלי קיי. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
אלי קיי/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

אלי בן ה-26 נורה למוות סמוך להר הבית בדרך למקום עבודתו, בפיגוע בו נפצעו שלושה בני אדם נוספים. הוא פונה לבית החולים עם פגיעת ראש קשה תוך כדי פעולות החייאה, ושם נקבע מותו. אלי אהב את המדינה, כל רצונו היה לשרת את מדינת ישראל", ספדה המשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully