וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות במזרח ירושלים: צעירים ערבים השליכו בקבוק תבערה על בתי יהודים והציתו רכבים

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 22:39

ברקע המתיחות הגוברת במזרח העיר, בתוך פחות מיממה אירעו שלושה מקרי אלימות. בשכונת שייח ג'ראח יהודים יידו אבנים על רכבים של פלסטינים, ורכב של תושב יהודי הוצת בפעם השביעית השנה. בבית חנינא ערבי השליך בקבוק תבערה לעבר בתי יהודים. לא דווח על נפגעים

המתיחות בירושלים: צעיר ערבי משליך בקבוק תבערה על בתי יהודים בבית חנינא/צילום: הקרן לאדמות ישראל

שורת אירוע אלימות התרחשו היום (ראשון) במזרח ירושלים. בבית חנינא צעיר ערבי השליך בקבוק תבערה לעבר בתי יהודים, בשייח ג'ראח אלמונים הציתו רכב, ולפנות בוקר נגרם נזק לכמה רכבים של פלסטינים בשכונה עקב יידוי אבנים לעברם. בכל המקרים לא דווח על נפגעים, אך נגרם נזק לרכוש.

הלילה בסמוך לשעה 01:00, יהודים רעולי פנים יידו אבנים לעבר כמה כלי רכב בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים, ונמלטו מהמקום. המשטרה הוזעקה למקום, סרקה אחר החשודים ופתחה בחקירה.

אלמונים הציתו רכב של תושב יהודי בשכונת שייח ג'ראח, ירושלים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, תמונות גולשים
רכב שהוצת בשייח ג'ראח/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

הערב, צעיר ערבי השליך בקבוק תבערה לעבר בתי יהודים בפאתי שכונת בית חנינא בעיר, לא דווח על נפגעים. כמה שעות אחר כך, אלמונים הציתו רכב של תושב יהודי בשכונת שייח ג'ראח. מדובר בפעם ה-7 מתחילת השנה שרכבו של אותו אדם עולה באש. לא היו נפגעים.

מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, הפרות סדר ומעשי ונדליזם באזור ובכלל".

אירועים אלו מצטרפים לשורה של תקריות בין יהודים לערבים. בשבוע שעבר כ-20 צעירים יהודים תקפה צעירים ערבים שישבו ברכבם בשכונת שייח ג'ראח שבירושלים והשליכה לעברם חפצים. הקבוצה גרמה בנוסף נזק לחמישה רכבים חונים. בעקבות המקרה נפתחה חקירה במשטרה, ונעצרו שני צעירים, אחד תושב חיפה והשני תושב יהודה ושומרון, החשודים כמעורבים במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully