וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נחת באיחוד האמירויות: "נרגש להיות כאן"

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 21:10

ביקורו של בנט הוא הביקור הרשמי הראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה. בנט התקבל על ידי שר החוץ, שייח עבדאללה בן זאיד, וייפגש מחר עם יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד. "אנחנו מצפים לחזק את מערכת היחסים בין המדינות"

בווידאו: בנט לפני ההמראה לאיחוד האמירויות/צילום: לע"מ, עריכה: אביעד בללי

ראש הממשלה נפתלי בנט נחת הערב (ראשון) באבו דאבי שבאיחוד האמירויות. ביקורו של בנט במדינה הוא הביקור הרשמי הראשון של ראש ממשלת ישראל. בנט התקבל בשדה התעופה על ידי שר החוץ, שייח עבדאללה בן זאיד, וייפגש מחר עם יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד.

"אני מעריך את האירוח החם שלכם, זו קבלת פנים נפלאה", אמר בנט עם נחיתתו. "אני מאוד נרגש להיות כאן, בביקור רשמי ראשון של מנהיג ישראלי כאן. אנחנו מצפים לחזק את מערכת היחסים בין המדינות".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, המריא לביקור היסטורי ראשון באיחוד האמירויות, 12 בדצמבר 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט בהמראה/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח
ראש הממשלה נפתלי בנט בקבלת פנים באבו דאבי , 12 בדצמבר, 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט בקבלת פנים באבו דאבי/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

לפי הודעת משרד ראש הממשלה, המנהיגים ידונו בהעמקת הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בדגש על הסוגיות הכלכליות והאזוריות שיתרמו לשגשוג, רווחה וחיזוק היציבות בין המדינות.

במהלך הביקור צפוי בנט לדון עם יורש העצר גם על חיזוק הסכמי אברהם. כמו כן צפויים השניים לדון בסוגיה האיראנית. בשבועות האחרונים חלה התחממות ביחסים בין איחוד האמירויות לבין איראן. היועץ לביטחון לאומי של איחוד האמירויות, השייח' טחנון בן-זאיד, ביקר לאחרונה בטהראן ונפגש עם הנשיא איבראהים ראיסי. בנוסף, בכירים אמירתים אמרו בימים האחרונים כי אינם סבורים שסנקציות נוספות על איראן יועילו וקראו לחידוש הסכם הגרעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully