וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים יחליטו אם להסיר את האבטחה על משפחת נתניהו, ארגון המחאה: "צפו להפתעות"

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 21:10

ועדת השרים תתכנס לדון בבקשת המשפחה להאריך את משך האבטחה, עליה פורסם לראשונה בוואלה!. ברקע כינוסה, פרסמו ב"קריים מיניסטר" פוסט, שלאחר כשעתיים שונה וכעת הוא מתייחס בפירוש להחלטת הוועדה בעניין הסרת האבטחה. "תהיינה לדעתכם הפתעות בהחלטה?". נתניהו: "איום ישיר"

בווידאו: חוק הפייסבוק עבר בקריאה טרומית נתניהו דפק על השולחן/צילום: דוברות הכנסת

ועדת השרים לענייני שב"כ בראשות השר מתן כהנא, צפויה להתכנס ביום ראשון כדי לדון בבקשתם של בני משפחת נתניהו להאריך את משך האבטחה עליהם, עליה פורסם לראשונה בוואלה!. ברקע התכנסותה של הוועדה, פרסמו תנועת "קריים מיניסטר" פוסט בעמוד הפייסבוק שלהם, בו כתבו כי כבר סוכם שתוסר האבטחה והוסיפו: "צפו להפתעות?". אולם לאחר כמה שעות בהן הפוסט היה באוויר, שינו את סופו וכעת מתעסק בהחלטת הוועדה: "תהיינה לדעתכם הפתעות בהחלטה?".

בשבוע הבא מעטפת האבטחה והנהג הצמוד שממנה נהנו שרה, יאיר ואבנר נתניהו ב-12 השנים האחרונות צפויה להיות מוסרת, בהתאם להחלטת ועדת השרים לענייני שב"כ מיולי האחרון. בשבועות האחרונים נציגים מטעם המשפחה פנו למשרד ראש הממשלה בבקשה לכנס את הוועדה ולהאריך את האבטחה בחצי שנה נוספת, לאור מה שבמשפחה הגדירו איומים חדשים ועדכניים. בעקבות הבקשה, סמנכ"ל הביטחון במשרד ראש הממשלה אלון חליבה ביקש לכנס את הוועדה ולדון מחדש בהחלטה להסיר את האבטחה.

איום קריים מיניסטר כנגד משפחת נתניהו. פייסבוק, אתר רשמי
הפוסט של קריים מיניסטר/אתר רשמי, פייסבוק

בפוסט שהעלו בעמוד הפייסבוק שלהם ב"קריים מיניסטר" כתבו כי "ביום שני הקרוב, כך סוכם כבר ממזמן, תוסר האבטחה ויילקחו כלי הרכב משרה נתניהו ושני בניה. צפו להפתעות?".

בעקבות הפוסט, כתב ראש הממשלה לשעבר ברשתות החברתיות כי "קבוצת הדגלים השחורים ותנועת קריים מיניסטר הן קבוצות אלימות, שנגד חלק מהעומדים בראשן הוגש כתב אישום בגין הסתה לרצח בני משפחת נתניהו, כולל פעיל השמאל חיים שדמי, שתועד כשהוא קורא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה ולשרוף אותו על יושביו - ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו". נתניהו הוסיף כי שדמי "השמיע איום ישיר נגד יאיר נתניהו וקרא לעברו: 'אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד תהיה בלי מאבטחים, אין לדעת'. הכתובת נמצאת על קיר הפייסבוק - ואסור להתעלם ממנה!".

לאחר כשעתיים שהיה באוויר, שונה סופו של הפוסט וכעת הוא מתייחס בפירוש להחלטת ועדת השרים בענין הסרת האבטחה. "תהיינה לדעתכם הפתעות בהחלטה?". בהמשך לשינוי הפוסט, קריים מיניסטר מסרו כי "בזמן שעם ישראל נחשף לבזבוז המטורף של כספי הציבור על האבטחה המיותרת של משפחת נתניהו, יושב ראש האופוזיציה המשועמם מסית נגד מי שדורשים לעצור את הטירוף. ביבי, במקום להמציא איומים בניסיון נואש להשפיע על הוועדה, תתחיל לחפש לשרה ויאיר רכב ביד 2. החגיגה נגמרת".

עוד בוואלה!

נתניהו: חושש מהסרת האבטחה הצמודה מבני משפחתי, זה בעייתי ומסוכן מאוד

לכתבה המלאה
משפחת נתניהו. רויטרס
משפחת נתניהו/רויטרס

במשפחת נתניהו מבקשים לחזור להחלטה הקודמת של ועדת השרים לעניני שב"כ שהתקבלה בינואר, כשהליכוד עוד היה בשלטון, שהאריכה את מועד האבטחה על בני משפחת ראש ממשלה - לשנה מסוף כהונתו, למרות שעמדת שב"כ הייתה שאפשר להסתפק בחצי שנה בלבד. עם כניסת הממשלה החדשה ועדת השרים התכנסה שוב, הפעם בראשות השר כהנא, והחליטה לקצר את תקופת האבטלה לחצי שנה, בהתאם להמלצת שב"כ. נתניהו עצמו זכאי מתוקף היותו ראש ממשלה לשעבר לאבטחה צמודה ורכב משוריין עם נהג למשך 20 שנה מסוף כהונתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully