וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: חושש מהסרת האבטחה הצמודה מבני משפחתי, זה בעייתי ומסוכן מאוד

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 21:53

ראש האופוזיציה התייחס בריאיון בערוץ 14 לפרסום בוואלה! על הסרת שירותי האבטחה ממשפחתו בחודש הבא, ואמר כי הוא חושש מכך. "אנרכיסטים אומרים במפורש, לא בתחנת דלק, 'מחכים שיורידו לכם את האבטחה ונהרוג אתכם'". לפי גורמים במשרד רה"מ, לא הוגשה בקשה להארכת האבטחה

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) לפרסום בוואלה! על הסרת האבטחה הצמודה מבני משפחתו בחודש הבא, וכשנשאל אם הוא חושש מכך השיב "חד משמעית כן", וכי מדובר ב"דבר בעייתי ומסוכן מאוד". את הדברים אמר בריאיון לינון מגל ואראל סגל בערב השידורים הראשון של ערוץ 20 בערוץ 14.

עוד אמר נתניהו כי "קיבלנו מכל האנרכיסטים האלה, טיפוסים הזויים, התראות שאומרים במפורש אנשים בקולם - לא בתחנת דלק - 'אנחנו מחכים שיורידו לכם את האבטחה ואז נהרוג אתכם'. וזה לא פעם ולא פעמיים".

בתוך כך, לפי גורמים במשרד ראש הממשלה, עדיין לא הוגשה בקשה רשמית או חוות דעת חדשה של הממונה על אגף הביטחון במשרד לגבי הארכת האבטחה על משפחת נתניהו. זאת, לאחר שלאחרונה נציגים מטעם המשפחה פנו לאלון חליווה, ראש אגף הביטחון במשרד ראש הממשלה, בבקשה לכנס את ועדת השרים לענייני שב"כ, המאשרת את הסדרי האבטחה של ראש הממשלה, השרים ובני משפחתו, כדי לדון מחדש בהחלטה.

בנימין ושרה נתניהו בליל הבחירות, בנייני האומה, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"לא פעם ולא פעמיים". בני הזוג נתניהו/ראובן קסטרו

גורמים במשרד ראש הממשלה אומרים כי חליווה טרם גיבש חוות דעת בנושא האיומים העדכניים, אך לא פסלו את האפשרות שהוא יגיש בהמשך בקשה לכנס את ועדת השרים.

עם הקמת הממשלה החדשה הוחלט להסיר את האבטחה מעל בני משפחת נתניהו אחרי חצי שנה מסיום כהונתו - בשבוע השני של דצמבר.

בשבוע שעבר, העלה נתניהו ברשתות החברתיות סרטון בו מתועדים חלק מהאיומים וקריאות ההסתה שהופנו נגדו ונגד משפחתו בשנה האחרונה, בהפגנות שנערכו נגדו בבית המשפט ומחוץ למעון ראש הממשלה בבלפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully