וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לשוטרים, שלפו את האם מהמיטה וכפתו את בנה: השוד שעורר סערה בצפון

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 20:56

התקיפה, שהתרחשה באחד הבתים המפוארים ביישוב נופית, החלה בשעות הבוקר, אז הגיעו אלמונים שהתחזו לשוטרים, ובאקדחים שלופים כפתו את אחד הילדים ושלפו את האם ממיטתה באיומי אקדח. השודדים הצליחו לקחת סכום כסף גדול - נמלטו, וטרם נתפסו. "זה נס של אחרי חנוכה"

תיעוד ניסיון השוד בסניף "ויקטורי" בחיפה/יואב איתיאל

שוד אלים שאירע הבוקר (רביעי) ביישוב נופית בצפון, מסעיר את התושבים. התקיפה התרחשה על ידי אלמונים בביתם של זוג רופאים בכירים, המתגוררים באחד הבתים המפוארים ביישוב. השודדים הצליחו לקחת סכום כסף גדול שהיה בבית, ונמלטו. המשטרה פתחה במצוד, אך טרם נעצר איש.

סמוך לשעה 09:30 בבוקר הגיעו אלמונים לביתם של זוג רופאים - הוא מנהל מחלקה בבית חולים ופרופסור בפקולטה לרפואה והיא רופאה בכירה - המתגוררים באחד הבתים המפוארים ביישוב.

על פי החשד, האלמונים הגיעו לביתם של הזוג, כשהם רעולי פנים והזדהו כשוטרים. לאחר מכן, באיומי אקדח שלוף, הם אזקו את הבן, כבן ה-18, הוציאו את הרופאה בת ה-53 ממיטתה באיומי אקדח לרקה, ואזקו גם אותה. אחר כך, בעוד שהאם ובנה יושבים כפותים, קפואים והמומים, שדדו מהבית סכום כסף גדול, ונמלטו.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
השודדים התחזו לשוטרים ושלפו את האם מהמיטה/דוברות משטרת ישראל

בתושייתה, הצליחה הרופאה להשתחרר מאזיק אחד וכך בסופו של דבר להשתחרר ולשחרר את הבן. למרבה המזל הנשדדים לא נדרשו לטיפול רפואי. כוח משטרה הגיע למקום. ובמקביל נפרשו מחסומים ונערכו סריקות אחרי השודדים. עד כה טרם נעצר איש. על פי החשד מדובר בשוד ממוקד לאחר "עבודה מודיעינית" מוקדמת.

מנכ"ל היישוב נופית ויו"ר הוועד המקומי הגדירו את ההתרחשות כ"אירוע פריצה חריג", והדגישו כי המשפחה לא נפגעה בשום שלב ולא נגרם נזק פיזי. "חשוב לציין כי האירוע היה נקודתי והסתיים", אמרו.

אולם אצל התושבים נותרה הרגשת אי-נוחות, ואף תחושה כי מנסים לטאטא את המקרה תחת השטיח. "האירוע הוא קפיצת מדרגה רצינית מאוד בביטחון ובבטיחות של כולנו", אומרת אחת מתושבות היישוב המודאגות. תושבת אחרת אמרה לוואלה!: "אירוע כזה לא היה מאז שהיישוב נוסד. מרגיש לנו כמשהו מאד מתוחכם וזה מדאיג. היה פה נס של אחרי חנוכה, כי בהתחשב בכך שהיה שימוש בנשק חם, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע".

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully