וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשים חוששות להתלונן נגד חוגג, הסרטונים לא מבססים את החשדות"

8.12.2021 / 17:44

בכיר במשטרה סיפר לוואלה! על הקשיים בחקירתו של בעלי בית"ר ירושלים החשוד בעבירות מין והונאה. הוא טען כי בשלב זה מסתמן שחוגג ישוחרר למעצר בית: "אנחנו לא קרובים לכתב אישום". על הסרטונים שהגיעו לידי החוקרים: "אין בהם מסיבות מין"

בווידאו: דיון הארכת מעצר בפרשת המשחק הגדול/מערכת וואלה!

משה חוגג, החשוד בעבירות הונאה ומין, ככל הנראה ישוחרר למעצר בית בימים הקרובים - כך אמר היום (רביעי) בכיר במשטרה לוואלה! על חקירתו. זאת, לאחר שבסרטונים שהגיעו לידי המשטרה, בהם לפי החשד היו ראיות מפלילות, לא ניתן לראות מסיבות מין ולא עבירות פליליות. "אנחנו לא קרובים לכתב אישום", אמר הבכיר.

"הוא ככל הנראה ישוחרר למעצר בית בימים הקרובים. זה תיק על חוט השיערה כי עד לרגע זה אין אף אישה שהסכימה להתלונן במשטרה נגד חוגג", אמר בכיר במשטרה. "נשים שנפגעו לכאורה, חוששות לעבור הליך שלם במשטרה ובבית משפט. בכל זאת אנחנו מקווים שיגיעו נשים שנפגעו ממנו לכאורה למשטרה ויגישו תלונה. הן יקבלו את כל הליווי והמעטפת הנדרשת".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
רחוקים מכתב אישום. חוגג/דני מרון

"בסרטונים שהגיעו לידינו אין מסיבות מין", מדגיש הבכיר, "יש מסיבות רגילות ולא רואים שם עבירות פליליות שבוצעו כך שהסרטונים שיש לנו כרגע לא מבססים שום חשד".


החשדות נגד חוגג התחילו בחשדות לעבירות כלכליות. שם מצב התיק מורכב עוד יותר. בכיר במשטרה המעורה בפרטי החקירה סיפר לוואלה!: "החשדות הכלכליים עדיין לא הבשילו לכתב אישום. אנחנו ממש רחוקים משם זה יכול להיות שנה ושנה וחצי עד שיגיע בכלל לתביעות".

  • עוד באותו נושא:
  • משה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully