וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג, הסוכן והדוגמניות: "נכנס לחדר של הדוגמנית וניסה לכפות עצמו עליה"

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 22:53

בתחקיר שפורסם הערב בחדשות 13 עולה כי בעל סוכנות הדוגמנות ITM עמרי יערי, שעמד בקשר עסקי עם חוגג החשוד בעבירות מין והונאה, טייח לכאורה את המעשים, וכי עובדת שביקשה תשובות בנושא - הושתקה והורחקה. יערי: "מול העובדת מתנהל הליך משפטי, היא מנסה לסחוט כספים"

בווידאו: פרומו לתחקיר חדשות 13, על הקשר בין סוכן הדגמניות עמרי יערי למשה חוגג/צילום: חדשות 13

איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ניצל דוגמניות, הטריד מינית - וכל זאת תוך טיוח של בעל סוכנות הדוגמנות ITM עמרי יערי, שעמד עמו בקשר עסקי הדוק - כך פורסם הערב (שלישי) בתחקיר של חדשות 13. עוד פורסם כי עובדת בסוכנות שביקשה תשובות בנושא, הושתקה והורחקה.

בתחקיר התקיים ריאיון עם דניאל כהן, לשעבר מנהלת המחלקה הבינלאומית של הסוכנות, תיארה כיצד בעל סוכנות הדוגמנות יערי נהג לקיים קשרים עסקיים עם חוגג, במסגרתם דוגמניות מהסוכנות הצטרפו לבעלי בית"ר ירושלים בנסיעות ובאירועים שונים, על תקן "פקידות".

"סגרתי לדוגמנית עבודה בחו"ל ובאותו יום גילינו שהיא עריקה ולא יכולה לצאת מהארץ", סיפרה כהן. "אחרי שבועיים אני רואה שהיא בחו"ל, משה הטיס אותה במטוס הפרטי שלו. שאלתי את עמרי מה קורה פה והוא אמר שמשה מבקש דוגמניות להיות בפגישות עסקיות שלו מעבר לים. חשבתי שזו עבודה לכל דבר, חשבתי שזה באמת על תקן פקידה. עמרי אמר שחוגג הוא סוג של ספונסר של הסוכנות, עוזר לה כלכלית. גיליתי על טובות הנאה שמועברות ממשה בסכום גדול מאוד לאחת הדוגמניות. לא שאלתי, לא רציתי לדעת".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
חשוד בעבירות מין והונאה. חוגג/דני מרון

על פי התחקיר, את אחת הדוגמניות בסוכנות, שהייתה קטינה בזמנו, נהג חוגג להביא לדירתו במגדלי דאבליו. "הוא נתן לה ללון שם מדי פעם", סיפרה כהן, "לא הבנתי את זה אז ניסיתי לברר. הלכתי לדירה, היא הייתה שם לבד, ניסיתי לשאול אותה מה היא עושה שם, משה ראה אותי שם במצלמות ואמר לעמרי 'תעיף אותה'".

לאחר מכן שוחחה כהן עם אמה של הדוגמנית, ל', לאחר שנשלחה על ידי יערי להקליט אותה, אך במהלך השיחה גילתה על תקרית שהתרחשה עם ל'. "אמא של ל' חשה שעמרי מנצל אותה נפשית, אך יש עוד סיפור שלא נותן לה מנוח והיא לא מוכנה לספר, היא מאוד פחדה על ל', שהיא יכולה להיפגע מזה. היא אמרה שקרה מקרה חמור מאוד, שעמרי ידע והסתיר, ודרשה שהבת שלה תצא מהסוכנות".

כשדניאל סיפרה ליערי על השיחה עם אמה של ל' ולחצה עליו, הוא התוודה בפניה כי חוגג תקף את ל' מינית באחת הפעמים ששהתה בביתו. "עמרי סיפר לי שמשה נכנס לחדר של ל' וניסה לכפות את עצמו עליה. היא הגיבה בפאניקה, צעקות והצליחה להוציא אותו בכוח מהחדר".

הדוגמנית סיפרה על הפגיעה למקורביה בזמן אמת. חוגג לא הכחיש שנכנס לחדרה, אך טען שהכל היה בהסכמה. יערי השתיק את הסיפור, ולא סיפר למשטרה. "הוא אמר ששמר על הסיפור בשקט לבקשתה. הוא זיהה פוטנציאל כלכלי בחוגג ובמשקיעים שמאחוריו". לדברי כהן, בכל פעם שהעלתה את הנושא מאז, ניסה יערי להשתיק אותה. לבסוף החליש את מעמדה בחברה, ואף פיטר אותה. "הוא לא נתן לי תשובה מה קרה, עד היום אני לא יודעת מה קרה".

תגובת בעל סוכנות ITM עמרי יערי

מדובר בגיבוב של עניינים רכילותיים של עובדת לשעבר בסוכנות, שמולה מתנהלים הליכים משפטיים מקיפים. העובדת סירבה לעבור בדיקת פוליגרף בקשר לאמינות טענותיה. בעל הסוכנות לעומתה עבר מיוזמתו בדיקות שאישרו כי גרסתו אמת היא. העובדת מנסה לסחוט כספים שאינם מגיעים לה בדין ורותמת לצורך כך את חדשות 13.

דניאל כהן. חדשות 13, צילום מסך
ניסתה להגן על הדוגמנית - ופוטרה. דניאל כהן/צילום מסך, חדשות 13

מוקדם יותר היום גייסה המשטרה עד מדינה בפרשת "המשחק הגדול", במסגרתה חשוד חוגג בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין.

חוגג, בעלי בית"ר ירושלים ויזם בתחום מטבעות הקריפטו, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. גורמים במשטרה אומרים הערב כי "החקירה מתקדמת בקצב, מתוך כלל האזנות הסתר שהוצבו לו, יש דברים שמסבכים אותו".

יחד עם חוגג נעצרו במסגרת הפרשה שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433. הם נעצרו בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. חוגג מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

במשטרה מעריכים כי התיק יבשיל לכדי כתב אישום, ואף צפויים לבקש הארכת מעצר נוספת לאחר שבעת הימים שניתנו. בנוגע לעבירות המין, לא ידוע כרגע על מתלוננות שמוכנות להעיד בנושא, אך גם כאן במשטרה פועלים על מנת לעבות את התיק.

  • עוד באותו נושא:
  • משה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully