וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים נחנקה משרוך של בגד בגן בקריית גת, מצבה קשה

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 7:55

הפעוטה נחנקה משרוך בחולצתה במעון חמד בעיר. היא פונתה לביה"ח כשמצבה מוגדר קשה ויציב וכשהיא מורדמת ומונשמת. משנת 2017 ועד היום מתו 21 ילדים כתוצאה מחנק חיצוני

פעוטה בת שנתיים נחנקה היום (שלישי) במעון בקריית גת משרוך של קפוצ'ון, ומצבה מוגדר קשה אך יציב. היא פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון בו היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ.

המשטרה פתחה בחקירת הנושא ועיכבה לחקירה את האחראית בצוות המעון, אישה בת 30.

הילה רינקוף, חובשת מד"א שהוזעקה למקום, סיפרה כי הצוות הגיע למעון, אז הובילו אותם אל הפעוטה, "שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנחנקה משרוך של קפוצ'ון". צוות מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, "ולאחר החזרת הדופק העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים".

ילדים בפעוטון - 20 אפריל 2018. משה שי, פלאש 90
פעולות החייאה בפעוטון/פלאש 90, משה שי

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2017 ועד היום מתו 21 ילדים כתוצאה מחנק חיצוני. ב-29% מהמקרים, הילדים היו מתחת לגיל 4.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה כי המקרה המזעזע, כלשונה, חייב "להדליק נורת אזהרה להורים". היא הזהירה כי שרוכים שנתפסים במתקני משחק מסוכנים ועלולים לגרום לחנק וכי מומלץ להוציא את השרוכים מתוך הקפוצ'ון. "בגדי החורף צריכים לחמם את הילדים, אבל לשמור שלא יפריעו להם לשחק, לא יהיו מסורבלים לתנועה ולא יסכנו את חייהם".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully