וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו בן ה-6 של ח"כ קרעי מת לאחר שנשכח ברכב בשדות נגב

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 23:49

צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הילד, מאיר ישראל עשוש מיישוב זמרת, לאחר שככל הנראה שהה זמן ממושך ברכב. אביו, מורה בקריית החינוך הסמוכה למקום האירוע, חזר מבית הספר וגילה את בנו ברכב, שעל פי החשד שהה שם כ-5 שעות. חבר של המשפחה: "טרגדיה נוראית"

בווידאו: ילד בן 6 מת לאחר שנשכח במכונית/צילום: שי מכלוף

ילד בן 6 מת היום (שלישי) לאחר ששהה זמן ממושך ברכב באזור קרית החינוך במועצה האזורית שדות נגב שבעוטף עזה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע במקום את מותו של הילד, מאיר ישראל עשוש מיישוב זמרת. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותו.

מאיר בן ה-6, אחיינו של ח"כ שלמה קרעי (הליכוד), למד בכיתה א' בבית הספר הסמוך למקום האירוע. יגאל פרץ, סגן מנהל בית הספר תיאר אותו כ"ילד מוכשר, שכבר יודע קרוא וכתוב". אביו של הילד, מורה בבית הספר הסמוך למקום האירוע, חזר לרכב וגילה את ילדו בפנים. על פי החשד, הילד שהה בפנים כ-5 שעות, מ-8 בבוקר.

רפי בביאן קב"ט מועצת שדות נגב אמר: "טרגדיה נוראית, בית הספר נפתח לפני כמה ימים. מורה שהגיע עם הבן שלו מבית הספר והילד היה שעות באוטו".

ילד בן 6 מת לאחר שנשכח במכונית, מועצה אזורית שדות נגב, 31 באוגוסט 2021. שי מכלוף
הרכב בו נשכח הילד, היום/שי מכלוף

מאוחר יותר היום ספד לילד דודו שלמה קרעי. "כאב גדול מנשוא. הוא נפטר היום לאחר שנרדם ברכב והתייבש מתוך שינה. מתברר שהרכב גם לא היה נעול. מאיר ישראל היה מלאך קטן, שובה לב", אמר.

"כשקורה מקרה כזה, המילים נעתקות, הלב נשבר והעיניים דומעות ללא הפסקה", המשיך. "בשעות שלפני ההלווייה, אבא שלי, בתעצומות נפש, הסתובב בינינו עם שתייה קרה וחיזק אותנו. 'ה' נתן וה' לקח, יהי שם ה' מבורך'. מאוד עמקו מחשבותיו. האמונה ברגעים קשים כאלו היא כמו גשר על פני מים סוערים.

"בכנסת הקודמת השתתפתי בדיון בוועדה לשלום הילד על המכה הנוראה הזו", הזכיר. "אין פתרונות קסם, יש פתרונות חלקיים או שנויים במחלוקת, אבל לכל הדעות צריך להילחם במוות הנורא הזה. אנא, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'. שמרו על יקיריכם כעל בבת עיניכם, פיקחו שבע עיניים והכניסו הרגלי בטיחות לשיגרת יומכם. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

מאיר ישראל עשוש בן ה-6, אחיינו של ח"כ קרעי. מת לאחר שנשכח ברכב, 31 באוגוסט 2021. מתוך חשבון הטוויטר של שלמה קרעי, אתר רשמי
"אין פתרונות קסם, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'". מאיר ישראל עשוש בן ה-6/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של שלמה קרעי

אבי דרעי, חבר של המשפחה תיאר את האירוע כ"טרגדיה נוראית, מקרה טראגי. תחושות קשות בקהילה. אנחנו מכירים את המשפחה, הצער פה גדול מאוד. מתפללים שזה המקרה האחרון. אסון כבד"

חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו שבסמוך לאחד הרכבים מבצעים פעולות החייאה בילד כבן 6 שחולץ מרכב סגור לאחר ששהה בו זמן ממושך. הוא היה חם מאוד למגע, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בעקבות האירוע, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו עדכן כי שוחח עם קרעי, וניחם אותו על מות אחיינו. "שוחחתי עם ידידי ח"כ שלמה קרעי וניחמתי אותו בשם כל חברות וחברי הליכוד על פטירת אחיינו. אסון כבד ועצוב כל כך. שרה ואני שולחים לו ולכל בני המשפחה תנחומים מעומק ליבנו", כתב.

ילד בן 6 מת לאחר שנשכח במכונית, מועצה אזורית שדות נגב, 31 באוגוסט 2021. זק"א
זירת האסון, היום/זק"א

ביום שלישי שעבר פעוט בן שלוש מת לאחר שככל הנראה נשכח ברכב משפחתו באילת ביום הולדתו. הוא הובא ללא רוח חיים לבית החולים יוספטל בעיר. המשטרה פתחה בחקירה בליווי הפרקליטות.

לפני כחודש מתה ילדה בת 3 תושבת עוזייר, לאחר שנשכחה ברכב בכפר שבגליל התחתון. הילדה נמצאה כשהיא במצב אנוש, וצוות מד"א העביר אותה תוך כדי פעולות החייאה למרכז הרפואי פוריה בטבריה, שם נאלצו לקבוע את מותה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully