וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבאס סירב לגנות את הפיגוע בשער שכם - ויצא מהמליאה: "השתיקה רועמת"

7.12.2021 / 8:33

סמוטריץ' דרש מעבאס במהלך דיון בכנסת לגנות את הפיגועים בירושלים ובשומרון: "לא שמעתי מכם אף מילה". עבאס בתחילה לא הגיב, ואז אמר: "גם כשדיברתי לא היית מרוצה ותקפת". לפני שבועיים רע"מ הוציאה הודעה בעברית בלבד, בה קראו "להימנע מאלימות ולשאוף לחיות יחד"

בצלאל סמוטריץ' קרא למנסור עבאס לגנות את הפיגועים האחרונים, עבאס סירב ויצא מהמליא/ערוץ הכנסת

ח"כ מנסור עבאס סירב לגנות את הפיגועים האחרונים שאירעו בירושלים ובשומרון - ויצא מהמליאה. הלילה, במהלך דיון בכנסת, ח"כ בצלאל סמוטריץ' דרש מעבאס לגנות את הפיגועים: "לא שמעתי מכם אף מילה, אתה חבר בכיר בקואליציה והשתיקה שלך רועמת". עבאס בתחילה לא הגיב, ואז יצא מהמליאה.

סמוך לשעת חצות, מליאת הכנסת התכנסה לדון בהקמת ועדה ציבורית לקביעת שכר חברי הכנסת. יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' עלה לדוכן הנואמים וקרא ליו"ר רע"ם: "אתה רוצה אולי לגנות את הפיגוע הנורא הזה? לגבות את לוחמי ולוחמות מג"ב שעושים עבודת קודש?". עבאס לא הגיב, ואז קם ממקומו ואמר לסמוטריץ': " גם כשדיברתי לא היית מרוצה ותקפת, וגם עכשיו" - ועזב את מליאת הכנסת.

מנסור עבאס בפתיחת מושב החורף של הכנסת, 4 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
"גם כשדיברתי לא היית מרוצה". עבאס/ראובן קסטרו

עבאס התייחס לגינוי שהוציאה מפלגת רע"ם אחרי הפיגוע בעיר העתיקה לפני כשבועיים, בו נרצח אלי קיי - אז קראה המפלגה "להימנע מאלימות". התגובה פורסמה על ידי רע"ם רק בעברית ולא בערבית, אחרי שבליכוד הפעילו לחץ לפרסומה.

"לאורך עשורים רע"ם התנגדה וגינתה ופעלה כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע בשני הצדדים, ותמשיך בעמדה זו במיוחד כאשר מדובר באזרחים תמימים", טענה המפלגה לפני כשבועיים. "רע"ם תמיד קראה לשמור על קדושת החיים, ולהימנע מכל סוג של אלימות, ולשאוף לחיות ביחד בשלום בביטחון בשותפות ובסובלנות, כפי שנקבע בחזונה של רע"מ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully