וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש מינה עורך דין לדניאל, בת 7 המועמדת לגירוש מישראל: "נכפים עליה חיים של יתמות"

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 11:19

אחרי שבעלה מת, המדינה הציבה תנאי לאמה של דניאל לב, אזרחית תאילנד - תשאירי את בתך לבד בישראל, או שתגורשו שתיכן. ד"ר דוד תדמור מונה בהתנדבות לנהל את ההליכים המשפטיים מטעמה של דניאל: "לא התחשבו בהשפעות הגירוש על בריאותה הנפשית והפיזית, על עתידה וזכויותיה"

דניאל לב הילדה שאימה התאילנדית מועמדת לגירוש 06 בדצמבר 2021. גלעד לב, אתר רשמי
"טובתה וזכויותיה לא נבחנו על ידי הרשויות". דניאל ואמה/אתר רשמי, גלעד לב

בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב מינה היום (שני) אפוטרופוס לדין לדניאל לב, תושבת תל אביב בת שבע שמועמדת לגירוש מארץ. אביה של דניאל, אזרח ישראלי, נישא לקולטידה, אזרחית תאילנד, ויחד הם עברו לישראל וגידלו את בתם המשותפת. לאחר מות האב, פתחו רשויות ההגירה בהליכים לגירוש האם מהארץ.

ד"ר דוד תדמור, שותף מנהל במשרד תדמור לוי בתל אביב, מונה להיות אפוטרופוס לדין לדניאל אחרי שגלעד לב, אח של אביה, פנה לבית המשפט באופן בהול וטען כי "טובתה של דניאל הקטנה, ענייניה וזכויותיה, לא נבחנו ולא נדונו על ידי הרשויות". ד"ר תדמור ינהל בהתנדבות את ההליכים המשפטיים מטעמה של דניאל.

דניאל לב הילדה שאימה התאילנדית מועמדת לגירוש 06 בדצמבר 2021. גלעד לב, אתר רשמי
"דניאל היא ילדה ישראלית לכל דבר"/אתר רשמי, גלעד לב

"האם היא בת לאוכלוסייה מוחלשת מאוד", כתב גלעד, דודה של דניאל, בפנייתו לבית המשפט. "יכולתה לייצג את ענייני דניאל וטובתה בפני הרשויות כמעט שאינה קיימת". הוא טען כי שאלת הגירוש לא נבחנה כלל מזווית ההשפעות על "בריאותה הנפשית והפיזית, על שלומה, על טובתה, על עתידה ועל זכויותיה". לדברי גלעד, גירוש אמה של דניאל כופה עליה "חיים של יתמות".

עוד בוואלה!

בני נוער מקריית גת מחו נגד גירוש אמה של חברתם: "לא ניתן לה ללכת"

לכתבה המלאה
עורך דין דוד תדמור. איל יצהר,גלובס, אתר רשמי
תדמור/אתר רשמי, איל יצהר,גלובס

השופטת תמר סנונית פורר בבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב קיבלה את הבקשה ומינתה את עו"ד תדמור להיות אפוטרופוס בדין לדניאל, במטרה לשמור על ענייניה בהליכים משפטיים ואחרים הנוגעים לגירושה האפשרי של אמה מישראל. מינויו של תדמור נעשה בהתנדבות.

"דניאל היא ילדה ישראלית לכל דבר", מסר ד"ר תדמור. "אי אפשר לגרש אותה מישראל, ואי אפשר להפוך אותה יתומה מאם". תדמור גם הוא הדגיש כי קולה של דניאל לא נשמע בהליכים לגירוש האם, ולדבריו "אנו מתכוונים לעשות את כל הניתן בכדי לתקן עוול זה, ולהעניק לדניאל ילדות כפי שהיא ראויה לה - בישראל, יחד עם אמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully