וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קואומו פוטר מ-CNN בעקבות הסיוע לאחיו המושל שנאשם בהטרדות מיניות

הרשת מסרה כי ההחלטה התקבלה לאחר שעורך דין בחן "מידע חדש" על מידת העזרה שהעניק המגיש הבכיר לאחיו אנדרו, מושל ניו יורק לשעבר שהתפטר באוגוסט ועומד בפני אישום פלילי. "אני מאוכזב", אמר כריס קואומו

כריס קואומו ואחיו אנדרו קואומו. AP
נפילת המשפחה. כריס (מימין) ואנדרו/AP

רשת CNN פיטרה הלילה (ראשון) את המגיש כריס קואומו, ימים אחרי שהחליטה להשעות אותו בשל העזרה שהגיש לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, בעת חקירת הטרדות המין שהתנהלה נגדו. ברשת נימקו זאת ב"מידע חדש" שהגיע לידיה על מידת המעורבות שלו במאמצים לעזור לאחיו.

קואומו, שאירח את תכנית הפריים טיים הנצפית ביותר של הרשת, הודה במאי כי הוא הפר כמה מתקנות הרשת, כשייעץ לאחיו כיצד להתמודד עם הטענות מבחינת יחסי ציבור. אחיו בן ה-63 נאלץ להתפטר באוגוסט בעקבות הטענות המרובות נגדו על כך שהטריד מינית עובדות שלו, אולם הוא ממשיך להכחיש כי עבר על החוק.

"כריס קואומו הושעה מוקדם יותר השבוע עד להערכה נוספת של המידע החדש שנשפך על מעורבותו בהגנת אחיו", מסרה הרשת. "שכרנו עורך דין מכובד שיבצע את הבחינה הזאת, ופיטרנו אותו באופן מידי". הרשת לא מסרה פרטים נוספים על המידע החדש.

קואומו אמר כי הוא מאוכזב. "לא רציתי שכך יסתיים הזמן שלי ב-CNN, אבל אני כבר סיפרתי לכם מדוע ואיך עזרתי לאחי", אמר כריס קואומו בן ה-51.

מושל ניו יורק מכריז על התפטרותו, אוגוסט

בווידאו: מושל ניו יורק מתפטר מתפקידו אחרי טענות על הטרדות מיניות/צילום: רויטרס

השעייתו של קואומו ביום שלישי האחרון הגיעה אחרי שהתובעת הכללית של ניו יורק, לטישיה ג'יימס, חשפה מסרונים והודעות אחרות שבהם ניסה להשתמש בעמדתו הבכירה כדי לנסות ולגלות מידע נוסף על הפרשה ועל הנשים המעורבות בה.

"אתם צריכים לסמוך עליי", הוא כתב למליסה דרוסה, המזכירה של אחיו, במרץ. "אנחנו עושים טעויות שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו". במהלך השנה שעברה, הרשת ביטלה לזמן קצר את ההגבלה שהוטלה על כריס מסיקור אחיו לאחר שניו יורק הפכה למוקד מגיפת הקורונה בעולם. הוא החל לראיין את אחיו בשידור ולשבח את התנהלותו כמושל.

קואומו התפטר באוגוסט בעקבות החקירה נגדו, שהעלתה כי הוא הטריד מינית 11 נשים שעבדו עמו, ולחץ מתוך מפלגתו הדמוקרטית, כולל של הנשיא ג'ו ביידן. בסוף אוקטובר הוגשה לבית משפט בניו יורק תלונה פלילית על עבירת מין נגד מושל ניו יורק לשעבר. גם אביהם המנוח של שני האחים, מריו קואומו, שימש בעבר מושל המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully