וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים הללי וטוב ראי מעודד, שנהרגו בתאונה בבנימין, הובאו למנוחות: "אין יכולת להבין את האסון"

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 6:12

האחות והאח, בני 6 ו-3, נהרגו בתאונה הקטלנית בצומת עופרים. עוברה של האם שהייתה בהיריון נטמן אף הוא. מצבם של ההורים מוסיף להיות קשה. דודם, פרמדיק במד"א, תפעל את אירוע הדריסה: "קיבלתי תמונה של הרכב וזיהיתי. זה היה מורכב"

בווידאו: הילדים הללי וטוב ראי מעודד הובאו למנוחות/צילום: יותם רונן

האחים הללי וטוב ראי שנהרגו בתאונת הדרכים בצומת עופרים שבבנימין הובאו אמש (שבת) למנוחות בבית העלמין ברחובות. מותה של הללי בת השש נקבע הערב בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, יום לאחר שנהרג אחיה בן השלוש בהתנגשות בין הרכב שבו נסעו עם הוריהם לרכב פלסטיני. העובר שהיה בבטנה של האם לא שרד וייטמן גם הוא.

סבם של הללי וטוב ראי, אביה של הודיה, ספד לנכדים: "היום בתפילת השחרית היה לי קשה פעם ראשונה לומר זה היום עשה יהוה נגילה ונשמחה בו", סיפר. "איך אפשר לומר מילים כאלה ששני הנכדים הטהורים והזכים שלנו שלא עשו כל רע מונחים כאן לפנינו. איזה תום של ילדים רכים ותמימים, הלב נרקע ודומע מחוסר היכולת להבים אסון שכזה. אתפלל לרפואו של החתן אהוב שלנויניב, וביתנו האהובה הודיה, ההורים שהשקיעו כל כך הרבה בנכדים האלו. כמה השקעה בחינוך וסקרנות לנכדים הלאה. נתגעגע לחיוך של טובוש, לצחוק המתגלגל של הללי".

משפחת מעודד. באדיבות המשפחה
מאושפזים במצב קשה. משפחת מעודד/באדיבות המשפחה

בהלוויה דיבר גם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, והאשים את הממשלה במותם של שני הילדים. "המוות הזה היה יכול להימנע", אמר. "אם רק מדינת ישראל הייתה משקיעה יותר בכבישי השומרון, אם המדינה הייתה עוצרת את ההתפרעות בכבישים של עברייני התנועה מהרשות הפלסטינית. אני רוצה לבקש ממכם סליחה שאנחנו מלווים אתכם למנוחת עולמים במקום לגן וכיתה א'. סליחה שלא הפכנו שולחנות כדי שההפקרות התשתיתית בשומרון תיפסק".

עוד בוואלה!

האחים הללי בת ה-6 וטוב ראי בן ה-3 נהרגו בתאונה בצומת עופרים: "הלב נשבר"

לכתבה המלאה
לווייתם של הללי וטוב ראי מעודד שנהרגו בתאונה בבנימין, 4 בדצמבר 2021. פלאש 90, פלאש 90
"תום של ילדים רכים ותמימים"/פלאש 90, פלאש 90

אחיה של האם, ישי ראוכברגר, תפעל את האירוע במסגרת תפקידו כפרמדיק מד"א. "קיבלתי את ההודעה על התאונה כשהתארגנו לשבת אצל ההורים שלי", סיפר. "הודיה ויניב עם הילדים היו אמורים להגיע גם כן לשבת". לדבריו הוא תפקד כרגיל בלי לדעת שמדובר בבני משפחתו: "אני מתחיל לתפקד כמו תמיד, לדבר עם הצבא, מוציא מסוקים, מוציא כוחות מהבתים, מתנדבים שלי, צוותים שלי, בלי שאני יודע".

ראוכברגר סיפר על ההבנה שהנפגעים הם בני משפחתו. "אבא שלי מתחיל לדאוג, אימא שלי מתחילה לדאוג, מתחילים לרדת האסימונים, ואז קיבלתי תמונה של הרכב וזיהיתי. דיברתי עם הצוותים בשטח והם אישרו שזה אחותי, גיסי והאחיינים".

"משם זה כדור שלג שמתגלגל", המשיך. "מתחילים לתפקד, לחלק כוחות. ההורים לבית חולים אחד, הילדים לשני. מי מטפל בילדות שלי? מי מספר, איך, מתי? המשפחה דתיה, ובכל זאת השבת נכנסת. בקיצור מורכב. בסופו של דבר צריך לנצח על התזמורת כדי שכולם יקבלו את הטיפול וירגישו טוב. יהיה מי שילווה את הודיה יניב ואת האחיינים. צריך להיות בכל המקומות וזה מה שעושים".

זוג ההורים, הודיה ויניב, מאושפז במצב קשה בבתי החולים שיבא בתל השומר ובילינסון. "שיתפללו לשלומם ושיסעו בזהירות. זה הדבר היחידי שעובר לי בראש", ביקש ראוכברגר בשיחה עם וואלה!.

ישי ראוכברגר. באדיבות המצולמים
"הצוותים בשטח אישרו שזה אחותי, גיסי והאחיינים". ישי ראוכברגר/באדיבות המצולמים

נוסף לבני משפחת מעודד נהרגו שני פלסטינים בתאונה. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף. הרכב שבו נסעה משפחת מעודד, שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין, התנגש בדופן שלו. עוד עולה מהחקירה כי הרכב הפלסטיני הורד לפירוק ואסור בשימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully