וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד כלא גלבוע יזומן לחקירה בפרשת הסרסור בסוהרות

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 21:41

היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 זימנה את מפקד כלא גלבוע, פרדי בן שטרית, למתן עדות ביום שני הקרוב. בן שטרית צפוי לספר לחוקרים שהכיר את פרטי המקרה מהתקופה בה היה העוזר האישי של מ"מ נציב שב"ס

בווידאו: הכנסת דנה בפרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע/צילום: ערוץ הכנסת

היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 זימנה את מפקד כלא גלבוע, פרדי בן שטרית, למתן עדות ביום שני הקרוב על פרשת הסרסור בסוהרות.

‏בן שטרית צפוי לספר לחוקרים כי נחשף למידע על סרסור הסוהרות בזמן שהיה העוזר של מ"מ נציב שב"ס אשר וקנין, שקיבל לידיו את ממצאי החקירה שהעלו לכאורה תשתית ראייתית נגד קצין המודיעין לעבירות של הפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשטרה. בן שטרית הכיר היטב את הדברים שעלו בחקירה ועל כן העיד בשבועה מול ועדת הבדיקה הממשלתית כי סירסרו בסוהרות בכלא גלבוע.

ועדת החקירה למחדל הבריחה | עדותו של מפקד כלא גלבוע. מודיעין 25 בנובמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
בן שטרית/אתר רשמי, פלאש 90

הפרשה התעוררה מחדש בעקבות אזכורה בשבוע שעבר בעדותו של מפקד כלא גלבוע הנוכחי, פרדי בן שטרית, בוועדה למחדל בריחת האסירים הביטחוניים. במסגרת הפרשה נאשם מוחמד עטאללה, אסיר עולם מארגון פתח, במעשים מגונים בסוהרות בכלא גלבוע. בעדות סיפר בן שטרית שב-2017 ביקש לכאורה ראני באשא, קצין המודיעין בכלא גלבוע, לשבץ סוהרות באגף הביטחוני בהתאם לבקשות האסיר. בחקירתו ביחידה הארצית לחקירת סוהרים הודה קצין המודיעין כי ביקש ספציפית סוהרות מסוימות לאגף מאחר שעטאללה נקב בשמן.

  • עוד באותו נושא:
  • כלא גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully