וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרים אמרו לברלנד שנפגש עם משפחת הנרצח בי-ם, אך הציבו שוטרים במקומם

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 10:53

ברלנד נלקח לבית הקברות הר המנוחות בבירה, שם עומת עם אנשים שהוצגו כבני משפחה של אדרי. לוואלה! נודע כי קרוביו של נהג המונית שנרצח לפני 30 שנה כלל לא נכחו במפגש - ואלו הופתעו מהפרסומים אודותיו. עורכת דינו של ברלנד: "מסר במעמד המשפחה כי הוא לא ידע על הרצח"

בווידאו: הוארך מעצרו של ברלנד בחשד למעורבות ברצח והעלמות לפי 30 שנה/צילום: שלומי הלר

חוקרי פרשת הרצח וההיעלמות בירושלים הפגישו את אליעזר ברלנד עם בני משפחה פיקטיביים של אבי אדרי בבית קברות, במטרה לדובב אותו ולשפוך אור על הרצח - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!. משפחתו של אדרי נדהמה לגלות כי שוטרים נכנסו לדמותם בעימות עם ברלנד.

במהלך הדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בירושלים, עלה כי ברלנד נלקח ביום שני על ידי צוות החקירה לבית הקברות הר המנוחות בעיר, שם נאמר לו כי יפגוש את קרוביו של נהג המונית שנרצח לפני 30 שנה. לטענת עורכת דינו רותם טובול, "הרב מסר במעמד המשפחה כי הוא לא ידע לפני על כל האירוע, הרצח של אבי אדרי, לא מה שקרה ומי היה".

דיון הארכת מעצר לאליעזר ברלנד החשוד במעורבות בפרשת הרצח מלפני 30 שנה, בית משפט השלום ירושלים, 3 בנובמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"שמע על הרצח לראשונה כעבור חצי שנה". ברלנד/פלאש 90, יונתן זינדל

במהלך הדיון בבית המשפט התייחס ברלנד בקולו לחקירה שעבר. "הפגישו אותי עם שרביט במשך 60 שניות. אמרתי לו, 'תספר את כל האמת וזהו'", שחזר. "30 יום אני מחכה שיביאו לפה את מי שטוען שאני שלחתי אותו, עכשיו תביאו אותו לפה למרפאת שב"ס או שאני יגיע למגרש הרוסים". עוד עלה בדיון כי ברלנד מסר בחקירתו כי שמע על הרצח לראשונה כעבור חצי שנה.

מהמשטרה נמסר כי "חקירת מקרי הרצח טרם הסתיימה ולכן בשלב זה אנו מנועים מלפרט אודותיה. נמשיך לפעול לפענוח מקרי הרצח ולמיצוי הדין עם המעורבים במעשה".

בחודש ינואר 1986 נעלם ניסים שטרית, צעיר חרדי בן 17 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עם שטרית וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום. גופתו של אבי אדרי אותרה בשנת 1990. אדרי היה נהג מונית בירושלים וגופתו נמצאה מוטלת ביער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully