וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח יעל מלניק יישאר במעצר: "חשד מבוסס לעבירות המתה"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 14:12

בית המשפט המחוזי חיפה דחה את הערעור נגד הארכת מעצרו של אדי קצורה, שמסתמן כי יואשם ברצח באדישות: "יש תשתית להכנת כתב אישום". נציג המשטרה בדיון: "אין גרירת רגליים, חלה התקדמות משמעותית בחקירה בשבועיים האחרונים. מצפה שתוגש בקרוב הצהרת תובע"

דיון בעניינו של אדי קצורה, החשוד ברצח יעל מלניק/צילום: יואב איתיאל

בית המשפט המחוזי חיפה דחה היום (רביעי) את הערעור נגד הארכת מעצרו של אדוארד קצורה, החשוד ברצח יעל מלניק וקבע כי יישאר במעצר. זאת לאחר החלטת בית המשפט אתמול להאריך את מעצרו של קצורה בפעם ה-15, עד מחר. מדובר בערעור השלישי בפרשה.

הסנגור עו"ד בוריס שרמן, המייצג את קצורה, אמר בהגשת הערר כי: "קצורה נעדר כל עבר פלילי, שיתף פעולה בחקירה, מסר גרסא מפורטת לאירועים, ואף ביצע שיחזור מוקלט". עדו הוסיף שרמן כי החשוד " שוהה במעצר לראשונה בחייו מעל 60 ימים בתנאים קשים משמעותית מתנאי המעצר 'הרגילים'. לפני מספר ימים אף נפל לטענתו קרבן לאלימות מצד חוקריו עת הותקף במהלך החקירה ונגרם לו שבר בכף היד". במהלך הדיון היום הוסיף עורך הדיו כי "התחושה המצערת היא גרירת רגליים"

משפחתה של יעל מלניק בדיוק ביטול שחרור החשוד למעצר בית 
29.11.21. יואב איתיאל
משפחתה של יעל מלניק/יואב איתיאל

רב פקד תומר קסלסי ענה לו בתגובה כי: "לא קימת גרירת רגליים ביחידה, שכן חלה התקדמות משמעותית במהלך השבועיים האחרונים, בדגש על שלשום, עם פעולת חקירה מהותית שחיזקה את התזה של היחידה החוקרת באופן שאינו משתמע לשתי פנים". עוד הוסיף קסלסי כי "עד מחר מצופה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים להגיע עם הצהרת תובע נותרו 24 שעות לסיום. לאור המורכבות ובחקירות דווקא לאור ימי המעצר הארוכים ולאור המסוכנות הרבה, יש לדחות את הערר.

בסיום הדיון, אמר השופט אברהם אליקים כי "עולה חשד מאוד מבוסס הקושר את קצורה לעבירת המתה ולעבירות נוספות חמורות לא פחות", ודחה את הערער על הארכת מעצרו של החשוד

החשוד ברצח יעל ליטל מלניק
29.11.21. אלון נדב, פלאש 90
עולה חשד מאוד מבוסס הקושר אותו לעבירת המתה. "אדי" קצורה/פלאש 90, אלון נדב

גופתה של מלניק נמצאה בתחילת חודש אוקטובר כשהיא קבורה חלקית באדמה באתר בנייה בקריית מוצקין. אדוארד "אדי" קצ'ורה בן ה-47, אח בבית החולים הפסיכיאטרי "מעלה כרמל" בטירת כרמל חשוד ברצח הנערה יעל מלניק, שהייתי ה מאושפזת בבית החולים. כמו כן חשוד קצורה גם בעילה אסורה של בת ה-17, תוך ניצול יחסי מרות ותוך הבטחת שווא לנישואים, וכן עבירות שיבוש החקירה והפרת צו ההרחקה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully