וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בביה"ח של יעל מלניק: נערה שמה קץ לחייה, בת 20 פונתה במצב בינוני

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 0:07

מבית החולים נמסר כי "מקרה המוות דווח למשטרה ומשרד הבריאות". במקביל, צעירה בת 20 פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה, עם חתכים בידה. בשבועות האחרונים התרחשו שורת מקרים מדאיגים בביה"ח, בהם חשד לעבירות מין של מאבטח במטופלת בת 15

בווידאו: ביהמ"ש האריך את מעצרו של קצורה החשוד ברצח יעל מלניק/צילום: יואב איתיאל

נערה המאושפזת בבית החולים הפסיכיאטרי "מעלה הכרמל" - בו עבד החשוד ברצח יעל מלניק - שמה קץ הערב (שלישי) לחייה. המטופלת שהתה באותו מחלקה בה טופלה מלניק. במקביל, צעירה בת 20 פונתה עם חתכים בידה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא במצב בינוני.

מבית החולים נמסר כי "המקרה דווח למשטרה ומשרד הבריאות. מנהל בית החולים מסר כי לצד חקירת המשטרה המתחייבת, יפעל כבר מחר מול הנהלת משרד הבריאות לכך שהארוע יתוחקר באופן יסודי ומקצועי על ידי גורם חיצוני בעל ידע ונסיון וזאת על מנת להגיע למלוא המסקנות והלקחים. אנו בבית החולים כואבים את הארוע ומשתתפים בצער המשפחה".

המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
שורת מקרים חריגים. ביה"ח מעלה הכרמל/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה
ליטל יעל מלניק בת ה-17 שגופתה אותרה בקריית מוצקין. פייסבוק, מערכת וואלה!
מלניק/מערכת וואלה!, פייסבוק

פרט לרצח של מלניק ולהתאבדות הנערה הערב, נחשף בוואלה! בחודש פברואר כי רפי שרוף, חייל משוחרר בן 23 מעוספיא, שעבד במקום כמאבטח, קיים מגעים מיניים עם מאושפזת בת 13. בחודש שעבר הוא נשלח בגינם לארבע שנות מאסר.

בתחילת חודש אוקטובר גופתה של יעל מלניק בת ה-17, תושבת אור עקיבא, אותרה כשהיא קבורה חלקית באדמה סמוך לחי פארק בקריית מוצקין.

הגופה אותרה בידי שומר של אתר בנייה סמוך שדיווח למשטרה בשעה 09:30, לאחר שזיהה תנועות חשודות במקום. כוחות המשטרה בזירה מצאו את הגופה במה שנראה כמו קבר טרי - ונחקר חשד לרצח. האירוע התרחש ככל הנראה בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר. ערב לפני, בשעה 21:30, טרם מציאת הגופה, סבתה של הנערה דיווחה במשטרה על היעדרותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully