וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של המרגל שנתפס בבית גנץ: "הוא רצה כסף קל, בשב"כ עשו פדיחה"

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 16:47

בריאיון שישודר ב-103FM אמר סימון ורטוז'נסקי כי המניע של עומרי, אחיו, הוא לא ריגול: "עמרי לעולם לא יעשה את זה למדינה", אלא מכיוון ש"לא היה לו כסף". סימון הוסיף כי "הוא מאמין שהרבה אנשים עושים שטויות כאלה, רק שהם לא עובדים אצל בני גנץ"

בווידאו: סרטון של בני גנץ במשרד בביתו בראש העין/טיקטוק

סימון ורטוז'נסקי, אחיו של עומרי גורן המואשם בריגול בבית שר הביטחון בני גנץ, אמר בריאיון שישודר הערב (שלישי) ברדיו 103FM, בשעה 17:00 עם נדב רוזמן, כי "עומרי לא ניסה לרגל, הוא בסך הכול עשה שטות שאני מאמין שהרבה אנשים עושים, רק שהם לא עובדים אצל בני גנץ. אני מבין שהשב"כ עשה פדיחה ורצו להפנות את האש אליו".

סימון המשיך ואמר כי "אחי עם ראש הכתפיים, הוא לא טמבל כמו שמנסים לצייר אותו. בגיל צעיר הוא היה יכול לעשות דברים משמעותיים בחייו, הוא בחר בדרך אחרת. אין לו שום דבר נגד המדינה, הוא סך הכול עשה זאת ממוטיב כספי. שבועיים לפי המקרה הוא פתאום נעלם, לא הצלחתי להבין למה הוא לא עונה. ראיתי שהוא זקוק לעזרה, אני מכיר אותו, הוא לא היה איתנו בקשר שנה והיה נשמע רעוע בטלפון".

עומרי גורן העובד של בני גנץ, הנאשם בריגול עבור איראן. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"ניסה לעמוד על הרגליים. גורן/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בהמשך דבריו, שיתף סימון בילדותם המשותפת שלו ושל עומרי, והבהיר כי האשמתו בריגול - תתברר כשגויה: "לנו לא הייתה תמיכה מההורים. אני מאמין שאם היו מטפלים בעומרי ביתר תשומת לב מאשר לזרוק אותו בבית סוהר בגיל 22 - יש לו ראש מבריק. אם הייתי יודע שאחי עשה את זה במתכוון, אני יודע מאיזה מקום זה קרה, לא היה לו כסף, עומרי חשב שהוא יכול להוכיח שהוא עובד אצל האישיות הזאת, לשלוח תמונות ולקבל כסף, הוא תמיד חושב שהוא יעשה את המיליון אך לא בצורה חוקית. הוא חשב שימצא את המושיע שלו. עומרי עשה טעות של טירון, הוא לא חשב באותו רגע, ואני מאמין לכל מילה של עורך הדין שלו שאמר שלא ידע שזה ייגרר לזה".

עוד אמר סימון כי "עומרי ניסה לעמוד על הרגליים, היה לו שלוש שנים לעשות משהו אצל גנץ, אתה יודע אילו דברים הוא היה יכול לעשות עם הראש שלו? אני מכיר את המהות של עומרי ויודע שזה ממצוקה כלכלית. הוא עשה שטות, והכי כואב לי שמנסים לצייר אותו כמרגל. עמרי לעולם לא יעשה את זה למדינה, לא בשביל שום דבר. עומרי לא ניסה לרגל, הוא בסך הכול עשה שטות שאני מאמין שהרבה אנשים עושים, רק שהם לא עובדים אצל בני גנץ. אני מבין שהשב"כ עשה פדיחה ורצו להפנות את האש אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully