וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: האיש שרוצה להפוך לחייזר הסיר שתיים מאצבעותיו

1.1.2022 / 23:44

הצרפתי שנחוש להפוך לחייזר שחור וכבר הסיר את האף והשפה העליונה שלו, כמו גם קעקע את כל גופו, המשיך בניסיונותיו וטען ש-34 אחוזים מהמטרה כבר הושגו. התגובות ברשת לתמונות המזעזעות היו שנויות במחלוקת

האדם שרוצה להראות כמו חייזר שחור הסיר שתי אצבעות/he_black_alien_project/

אדם שמכור לשינויים בגופו, ורוצה להפוך ל"חייזר שחור", הסיר בניתוח מיוחד שתי אצבעות כדי שהיד שלו תיראה כמו איך שהוא מניח נראית יד של חייזר. אנתוני לופרדו בן ה-33 כבר כיסה את גופו בקעקועים, הסיר את אפו ואת השפה העליונה שלו, שתל בפרצופו תאי עור שיגמרו לו להראות מחוספס יותר ובליטות הדומות לזוחל על המצח ופס מחוטב לאורך הלחי - והכל בניסיון להפוך למה שהוא רוצה. הצרפתי, שמתעד את השינויים שלו לעיני 730 אלף העוקבים שלו באינסטגרם, עבר את הניתוח הנוכחי במקסיקו. ולמרות כל השינויים הללו, לפורדו טוען שהוא עבר עד כה רק 34 אחוזים בדרך למטרה הסופית שלו.

תמונות וסרטונים של לופרדו שוכב על שולחן הניתוחים ומוקף במנתחים הועלו לרשת וזיעזעו את הצופים, אבל הוא גילה שהוא מתכנן להסיר שתי אצבעות גם מידו הימנית כדי להתאים את הידיים. "אני בצד השני של העולם ממשיך את הפרויקט שלי, הניתוח עבר היטב, עוד חלום קטן הוגשם. תודה למי שעשה את העבדוה הנהדרת, תודה למקסיקו מהלב שלי. 34 אחוזים עברו", הוא כתב. לאחר מכן הוא העלה תמונה בשחור לבן של היד שלו וכתב: "תודה על האנרגיות, מתחילים להתכונן ליד השנייה".

ככה הוא נראה במהלך ואחרי הניתוח להסרת אצבעות

תמונות לא קלות לצפייה, לופרדו

ככה הוא נראה לפני הניתוחים

השינויים של לופרדו מקבלים בדרך כלל שני סוגי תגובות - הערכה ודחייה, מצד העוקבים שלו. אחד מהם כתב: "עשית את זה, זה באמת קרה. אני מקווה שהגוף שלך יהיה בסדר". אחרים פחות תמכו - "יש לך חוסר כבוד לאלה שאיבדו אצבעות ולא יכולים לתפקד כמו שצריך", כתב לו מגיב אחד ואחר הוסיף: "אתה תתחרט על זה יום אחד". שלישי הוסיף: "זה מטריד ומרתק באותו הזמן. אני לא חושב שיכולתי לעשות את זה, אבל כל הכבוד לך שאתה חי את החלום".

הניתוחים שהוא עובר גורמים לו לא פעם לסבל ולופרדו אף הודה שלאחר שהסיר את אפו והשפה העליונה שלו קשה לו לדבר. האף שלו הוסר בניתוח ספרד, כי ניתוח שכזה אסור בצרפת ובשביל הסרת האצבעות הוא כבר נאלץ לנסוע עד מקסיקו, כיוון שניתוחים שגורמים לפציעת הגוף אסורים ברוב מדינות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully