וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאה 65 אלף דולר על ניתוחים כדי להיראות כמו ג'סיקה ראביט

2.10.2019 / 8:39

דוגמנית האינסטגרם המנותחת, לינדי לי ננזיאטו, סיפרה שהוציאה סכום של עשרות אלפי דולרים כדי להיראות כמו האיידול שלה, הדמות המצוירת ג'סיקה ראביט. על אף שהיא מאושרת מהתוצאה, היא מזהירה נשים אחרות להימנע מניתוחים מיותרים: "אל תעשו את זה בשביל לייקים"

Lindi Lee Nunziato

ללינדי לי ננזיאטו בת ה-31 ממחוז סיטרוס, פלורידה, יש כמעט מיליון וחצי מעריצים באינסטגרם שאוהבים אותה בעיקר בגלל איך שהיא נראית. היא הוציאה 65 אלך דולר על ניתוחים וטיפולים קוסמטיים כדי להיראות כמו הכוכבת המצוירת ג'סיקה ראביט. על אף שהשינוי המוגזם השיג לה תהילת רשת, היא עצמה ממליצה לנשים לא לעבור ניתוחים פלסטיים כואבים רק כדי לזכות בעוקבים חדשים, "תעשו בדיקה לפני. אל תעשו את זה בשביל תשומת הלב של הרשתות החברתיות".

לי טוענת שהיום היא קוטפת את פירות ההצלחה של הניתוחים היקרים והכואבים שעברה, כשהיא זוכה לאכול חינם במסעדות ולקבל ים מתנות ממעריצים מקוונים. "כשעברתי שאיבת שומן לא היה לי מספיק שומן וזה פגע בגוף שלי יותר מאשר שזה עזר לי להשיג את המראה שרציתי", היא סיפרה בראיון ל-SUN, "לקח לי זמן להבין מה באמת טוב בשבילי. הניתוחים עשו לי הרבה טוב. זה השפיע על ההצלחה שלי ברשתות החברתיות. אנשים קופצים למסקנות לגבי, אבל אני רק מנסה להיות הגרסה הכי טובה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully