וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית מתעקשת שבתה "המכוערת" בת ה-14 תעבור ניתוחים פלסטיים

12.8.2019 / 13:25

נערת הזוהר לשעבר, שעבדה על מערכת הבריאות הבריטית כשבדתה דיכאון כדי לעבור ניתוח אף בחינם, רוצה לתחמן את המערכת כדי לשפר את המראה של בתה: "היא לא הכי חכמה, היא חייבת להיות מושלמת כדי להצליח בחיים"

דוגמנית זייפה דיכאון כדי לזכות בניתוח אף ללא תשלום/ITV, This Morning

בסרטון - הדוגמנית קרלה בלוצ'י מודה שזייפה דיכאון בפני מערכת הבריאות הבריטית כדי לזכות בניתוח אף ללא תשלום. "אני עומדת מאחורי מה שאמרתי. שיקרתי אבל אני לא מרגישה שעשיתי משהו כזה נורא"

קרלה בלוצ'י בת ה-37 התפרסמה בעבר לאחר שהצליחה לגרום למערכת הבריאות הבריטית לשלם על ניתוח האף שלה כשזייפה דיכאון, וכעת היא רוצה לשכנע את אותה מערכת לשלם על הניתוחים הפלסטיים שהיא מתכננת לילדתה בת ה-14, כי "אנשים מכוערים לא מגיעים לשום מקום".

בלוצ'י, תושבת בורהמווד, הרטפורדשייר, טוענת שבתה טנישה היא לא תלמידה טובה מספיק כדי להצליח בחיים ולכן מעודדת אותה להתמקד במראה שלה. "טנישה היא לא הילדה הכי אקדמאית, לא אכפת לה יותר מדי מההשכלה שלה בניגוד לבנים שלי", אומרת האם לשלושה בראיון למגזין "קלוזר", "היא תצטרך להסתמך על המראה שלה כדי להתקדם בחיים והיא צריכה להראות מושלם. אנשים מכוערים לא מגיעים לשום מקום בימינו".

"בשלב הזה היא אוהבת את המראה של הקרדשיאנס עם התחת הגדול, החזה והשפתיים המנופחות", אומרת קרלה, "היא הולכת לעשות מילוי ובוטוקס כשתגיע לגיל 16 והגדלת חזה בגיל 18. אני תומכת בזה מאוד". "הסאן" חשף את ניסיונותיה של האם לעודד את בתה לעבור הגדלת חזה. היא אף רוצה שהילדה תעבור הרמת תחת ברזילאית, ניתוח לא פשוט שגובה את חייהם של 1 מכל 3,000 מנותחים.

בלוצ'י סיפרה לקלוזר כי הישבן של ביתה "זקוק לשיפור" ותיארה אתו כשטוח מאוד. היא מוציאה כ-200 ליש"ט בחודש על המראה של טנישה, כולל טיפולי שיער, ציפורניים וגבות. היא סיפרה שהיא שומרת כסף כדי שבתה תוכל לעבור את הניתוחים המתוכננים, אולם הודתה שהיא תנסה לגרום למערכת הבריאות לממן אותם במקומה, בדיוק כפי שעשתה עם ניתוח האף שלה.

בלוצ'י הגיעה לכותרות ביוני האחרון כשהתחזתה לאישה בדיכאון כדי לקבל מימון לניתוח האף שלה על ידי מערכת הבריאות. נערת הזוהר לשעבר רצתה לשטח בליטה קטנה באפה. היא סיפרה שפלרטטה עם הרופא כדי שזה ייתן לה טיפים שיסיעו לה לעבוד על המערכת כדי לזכות בניתוח קוסמטי חינם. "הדבר המצחיק היה שמעולם לא היה לי דיכאון", היא סיפרה לדיילי סטאר, "לא לקחתי תרופות או הייתי בטיפול. הם לא בדקו שום דבר", היא סיפרה.

את הניתוח, שעלותו מוערכת ב-7 אלף ליש"ט, היא עברה בפברואר האחרון בלונדון. בלוצ'י הודתה: "לא אכפת לי מה אנשים יגידו על כך ששימנתי את המערכת שבשביל זה בדיוק היא קיימת". היא גם מודה שתעודד את הבת שלה לפעול כך אם לא תהיה מרוצה מהאף שלה.

ברשת לא התרשמו מהווידוי של קרלה ופתחו בעצומה הקוראת להעמידה לדין על שקריה. על אף שסיפרה שתגובות הציבור לא השפיעו עליה, ב"סאן" מדווחים שבלוצ'י לקחה הפסקה קצרה מהעבודה ומהרשתות החברתיות כדי להירגע ולתת לסערה לחלוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully