וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה ניתוח בן 6 שעות כדי להראות כמו מייגן מרקל - האם זה הצליח לה?

19.5.2019 / 9:18

אמא בת 30 מיוסטון החליטה שהיא רוצה להראות כמו הדוכסית , ועברה ניתוח ארוך בשמונה מוקדים: "יש לה את כל החיטובים הנכונים, זה בדיוק מה שאני רוצה להשיג", אמרה מי שלאורך כל חייה נחשדה כסובלת מהפרעת אכילה

reuters

למייגן מרקל נולד ממש לאחרונה בן ראשון, אך הרחק מהכותרות נוספה לה גם תאומה. טניה ריקרדו מיוסטון שאוהבת את הדוכסית כל כך הרבה, עד שהיא החליטה לעבור סדרה של ניתוחים כדי להראות כמוה. "היא אישה כל כך אדיבה ויפה", אמרה ריקרדו למגזין "אינסייד-אדישן", "אני רוצה שיהיה לי כל מה שלה יש ולי אין".

ריקרדו בת ה-30 העובדת בתעשיית הנפט, ובין היתר אם לילדה קטנה, עברה ניתוח בן שש שעות שעלה לה 23 אלף יורו וכלל לא פחות משמונה שינויים - בין היתר שאיבת שומן מתחת לסנטר, שאיבת שומן מהבטן, הירכיים והגב התחתון, הרמת ישבן ברזילאית ומילוי הלחיים. היא החליטה לעשות זאת אחרי שכל החיים שלה היא התענתה סביב גופה, כשאנשים אומרים לה "לאכול צ'יזבורגר או עוגה" כשהם חושבים שיש לה הפרעת אכילה כלשהי.

"יש לה את החיטובים הנכונים. זה מה שאני רוצה להשיג כאן", אמרה ריקרדו לפני הניתוח כשהיא מצביעה על הירכיים ואזור הבטן שלה, "אני רוצה להפטר מכל זה כדי שיהיה לי בטן שטוחה ונהדרת".

עוד בנושא:
תאוריית הקונספירציה מתרחבת: "מייגן מרקל לא בהריון. הבליטה שלה מרובעת"
רוטב הפסטה הסקסי של מייגן מרקל כובש את העולם - ככה תכינו אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully