וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאוריית הקונספירציה מתרחבת: "מייגן מרקל לא בהריון. הבליטה שלה מרובעת"

15.4.2019 / 10:04

חודש בלבד לפני הלידה המרגשת בבית המלוכה ממשיכים הטרולים ברשת לטעון שהדוכסית כלל אינה בהריון וכי ישנה אישה מסתורית שאמורה ללדת את התינוק המלכותי. וגם: מה טענה אחות מוסמכת שבחנה את התמונה החדשה של הדוכסית?

Top News 24/7

אחת מתאוריות הקונספירציה ההזויות ביותר שרצות בתקופה האחרונה ברשת היא זאת שקובעת שההריון של מייגן מרקל הוא מזויף ושהיא לא באמת מצפה לתינוק והבליטה שצצה לה בבטן בתקופה האחרונה היא למעשה בכלל התקן פלסטיק.

המגזין טיימם בלונדון דיווח לאחרונה כי סרטון היוטיוב שמחזיק לטענתו ב"הוכחות חותכות" לכך שההריון הוא מזויף צבר כבר 280 אלף צפיות. לערוץ שמארח את הסרטון יש כ-31 אלף משתמשים, והאדם שעומד מאחוריו פרסם כמה סרטונים שתומכים בהאשמה הזאת, כשכל אחד מהם מקבל למעלה מ-50 אלף צפיות, כשהראשון הועלה ביום שבו ארמון קנניגסטון הכריז על ההריון.

התאוריה, שעל פי הדיווחים בתקשורת הבריטית מגיעה ממאנשים שלא בדיוק אוהבים את הדוכסית, טוענת שלזוג המלכותי יש משרתת שנושאת עבורם את התינוק שיוצג לציבור. הטענות הללו קיבלו דחיפה על ידי שיתופים בטוויטר, אינסטגרם ואף בעמוד האוהדים של הנסיך הארי בפייסבוק, מה שגרם לפיתוח של תאוריות נוספות.

עוד בנושא:
האחיות הנביאות טוענות: הרוח של הנסיכה דיאנה שולחת אזהרות למייגן מרקל
סצנת הסקס של הנסיך הארי ומייגן מרקל מעוררת סערה בארמון
נחשפה הסיבה מדוע מייגן מרקל תמיד נראית נמוכה יותר ממה שהיא באמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully