וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית עם "הלחיים הגדולות בעולם" חשפה איך נראתה לפני הניתוחים

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 0:15

הדוגמנית אנסטסיה פוקרשצ'וק נראתה כאחד האדם לפני שהזריקה לפניה מילוי בשווי 2,000 דולר כדי לזכות בתואר המפוקפק "האישה עם הלחיים הגדולות ביותר בעולם". לצד תמונה ישנה שלה היא שאלה איזה לוק יותר מחמיא לה - והתשובות לא היו חד משמעיות

הדוגמנית עם הלחיים הגדולות בעולם/_just__queen_

אנסטסיה פוקרשצ'וק, משפיענית הרשת בת ה-32, מפורסמת בזכות עצמות הלחיים המסותתות והסטייל המיוחד שלה. הדוגמנית האוקראינית טוענת שיש לה את "הלחיים הגדולות ביותר בעולם", אותן השיגה בהוצאה כספית של יותר מ-2,000 דולר על חומרי מילוי והליכים קוסמטיים אחרים. עד היום היא לא מיהרה להציג בפני 269 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כיצד נראתה לפני הניתוחים, אולם כעת הסכימה לשתף תמונה שלה מגיל 21 והיא נראית בה שונה עד לא הכר.

בתמונה הישנה - הרבה לפני ההזרקות - נראית פוקרשצ'וק עם לחיים רגילות, שיער ברונטי ואיפור טבעי שמבליט את עיניה החומות והגדולות. כיום לכוכבת האינסטגרם יש ים בוטוקס בפנים, שיער ורוד בוהק, שפתיים מלאות ועדשות מגע כחולות. לצד התמונה היא כתבה: "אני ככל הנראה בת 21 משמאל. כמובן, פעם היה יותר טוב. או שלא".

אז והיום:

התמונה זכתה ליותר מ-16,600 לייקים ובאופן מפתיע - אנשים לא יכלו להסכים על איזה לוק הם מעדיפים. אחד כתב: "אני אוהב את איך שאת נראית עכשיו. אם עצמות הלחיים היו קטנות יותר היה יותר טוב". אחר אמר: "עכשיו זה הרבה יותר טוב, ברור". אחרים לא הסכימו והתלהבו מהמראה הטבעי יותר של אנסטסיה. אחד כתב: "פעם היה יותר טוב. מראה טבעי יותר מחמיא יותר". אחרים הגנו עליה והציעו לה להפסיק לדאוג ממה שאנשים אחרים חושבים. "את יפה בשניהם. העיקר שאת אוהבת את עצמך ומרגישה נוח בגוף שלך", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה הגוף שלך והחיים שלך. רק את יכולה להחליט איך את רוצה להיראות".

עוד תמונות שלה מלפני הניתוחים:

צפו בה מספרת על הניתוחים הרבים שעברה:

אל תדאגו, דעתכם כנראה פחות חשובה לה, שכן נראה שפוקרשצ'וק מעדיפה את הלוק המשודרג שלה. לאחר שעברה את מילוי הפנים הראשון שלה בגיל 26, עצמות הלחיים שלה החלו לבלוט מפניה והיא אהבה את זה. היא גם הוסיפה מילוי לשפתיים ובוטוקס למצחה. היא אמרה בעבר: "לאחר שהוזרקתי וראיתי את השינויים בלחיי, התאהבתי בהן... אני מבינה שזה נראה מוזר לאנשים אחרים אבל לא אכפת לי".

במקום להישאר עם השיער המתולתל והברונטי, היא החליקה אותו וצבעה לגוון ורוד ברבי. מאז שקיבלה את הזריקה הראשונה שלה, הדוגמנית הפסיקה לספור את כמות הפעמים שהמזרק התקרב לפרצופה. היא הוסיפה: "אני אוהבת את מה שאני רואה במראה. זה אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully