וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה עם "הפה הגדול בעולם" בדקה כמה צ'יפס נכנס לשם

22.5.2021 / 23:36

סמנתה ראמסדל, שלטענתה יש לה את הפה הרחב ביותר בעולם, העלתה סרטון קורע שבו היא הדגימה כיצד היא אוכלת מנת צ'יפס גדולה ממקדונלדס בתוך שניות ובסשן אחד. לא ברור אם היא הצליחה גם לבלוע הכול, אבל הסרטון הזה הותיר את הצופים המומים

האישה עם הפה הגדול בעולם בודקת כמה צ'יפס נכנס לשם/TikTok/@samramsdell5

אוכלים במקדונלדס? איזה צ'יפס אתם מזמינים, קטן או גדול? בכל מקרה, אישה אחת עם פה גדול במיוחד שיתפה סרטון שבו היא מכניסה מנת צ'יפס גדולה לתוך הפה - בביס אחד. כן, קראתם נכון. סמנתה ראמסדל יצרה לעצמה שם בטיקטוק, אחרי שהיא הבינה שיש לה פה עצום והתחילה להכניס אליו דברים בתחילת מגיפת הקורונה, כשהיה ממש משעמם ואנשים ישבו בבית וצפו בסרטונים.

לא מאמינים? אתם חייבים לראות את הסרטון שלה. סמנתה צברה מעל 1.5 מיליון עוקבים ברשת החברתית בגלל הסרטונים שהיא מעלה, אבל הסרטון עם הצ'יפס היה פופולארי במיוחד. "הו כן, האם אני יכולה להכניס קופסה גדולה של צ'יפס לתוך הפה בביס אחד? , אנחנו עומדים לגלות", היא כתבה לפני שהכניסה את כל תכולת הקרטון לתוך הפה העצום שלה.

הנה ההישג שלה

@samramsdell5

Reply to @marsssgodzilla one bite everyone knows the rules! Comment below what I should try next!? ##WorthTheWait ##OneStepCloser

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

התגובות היו נלהבות מאוד, כשהרבה גולשים שמו לב לריר שיצא לסמנתה מהפה ואפשר להבין את זה. לסמנתה יש עוד הרבה סרטונים מהסגנון הזה, בחלקם היא מכניסה עוף שלם ובאחר היא דוחפת כריך ענק לפה. איזו אישה.

הנה עוד כמה מההישגים שלה

אז האם באמת יש לה את הפה הכי גדול בעולם? צר לנו לאכזב אותה, אבל לטענתה רוחב הפה שלה הוא 9.25 ס"מ ולכן היא אפילו לא מתקרבת למחזיק שיא גינס - צעיר אנגולי בשם פרנסיסקו דומינגו חואקים שרוחב הפה שלו הוא לא פחות מ-17 ס"מ והוא יכול אף לדחוס פחית קולה שלמה לתוכו בעודו מחייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully