וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: 2 אזרחים נהרגו ו-6 חיילים נפצעו בתקיפה ישראלית

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 11:22

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה הלילה על תקיפה אווירית מטעם ישראל. לפי הדיווחים מערכות ההגנה האוויריות הופעלו לעבר "מטרות עוינות" שתקפו את מרכז העיר. התקיפה הקודמת במדינה שיוחסה לישראל אירעה לפני שבוע בדיוק

תקיפה אווירית שיוחסה לישראל בסוריה, 24 בנובמבר 2021. סאנא, אתר רשמי
התקיפה הלילה/אתר רשמי, סאנא

שני אזרחים סורים נהרגו, שישה חיילים ואזרח נוסף נפצעו בתקיפה אווירית שיוחסה לישראל - כך דווח הלילה (רביעי) בכלי התקשורת בסוריה. לפי הדיווחים התקיפה אירעה מעל העיר חומס שבמערב המדינה ונגרם נזק מהותי. מערכות ההגנה האוויריות הופעלו לעבר "מטרות עוינות" שתקפו את מרכז העיר, ופיצוצים נשמעו.

גורם צבאי סורי אמר לסוכנות הידיעות הרשמית בסוריה (סאנא) כי התקיפה אירעה בסביבות השעה 01:26 בלילה, ובמהלכה "'האויב הישראלי' ביצע תקיפה אווירית עם רקטות מכיוון צפון מזרח ביירות, כשהוא מכוון לכמה נקודות באזור המרכז". הוא הוסיף כי "כלי ההגנה האווירית התעמתו עם הרקטות והפילו את רובן, חיילים נפצעו ונגרמו כמה אבידות חומריות".

במקביל לדיווחים, תושבים בחיפה טענו כי אחד מטילי ההגנה האווירית שנורו חג בשמי העיר ונחת בים. עם זאת, במערכת הביטחון דחו את אותם דיווחים.

בשבוע שעבר דווח על תקיפה אווירית מטעם ישראל, ששיגרה שני טילים מרמת הגולן לכיוון בניין ריק בדרום דמשק בסביבות השעה 00:45 בלילה. לפי הדיווח, אחד הטילים נורה בעודו באוויר והופל. בסוכנות הידיעות הרשמית במדינה סאנ"א לא דווח על נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully