וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: ישראל שיגרה שני טילים לדרום דמשק, אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 2:28

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה על תקיפה אווירית מטעם ישראל, ששיגרה שני טילים מרמת הגולן לכיוון בניין ריק בדרום דמשק בסביבות השעה 00:45 בלילה. לפי הדיווח, אחד הטילים נורה בעודו באוויר והופל. בסוכנות הידיעות הרשמית במדינה סאנ"א לא דווח על נפגעים או נזק

בווידאו: דיווח סורי: ישראל תקפה מטרות באזור חומס/מתוך טוויטר

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה הלילה (רביעי) על תקיפה אווירית מטעם ישראל, ששיגרה שני טילים מרמת הגולן לכיוון בניין ריק בדרום דמשק בסביבות השעה 00:45 בלילה. לפי הדיווח, אחד הטילים נורה בעודו באוויר והופל. בסוכנות הידיעות הרשמית במדינה סאנ"א לא דווח על נפגעים.

בשבוע שעבר מערכות הגנה אווירית מתוצרת רוסיה, הממוקמות על אדמת סוריה, יירטו שישה טילים מונחים שנורו על ידי חיל האוויר הישראלי - כך טען ואדים קוליט, סגן ראש המרכז הרוסי לפיוס הצדדים הלוחמים בסוריה, בסוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק".

ביום שני שעבר משרד ההגנה של סוריה דיווח כי שני חיילים נפצעו בתקיפות אוויריות ישראליות וכי נגרם נזק. עוד נמסר כי התקיפה האווירית של ישראל החלה בסביבות השעה 19:16 מצפון לביירות, ופגעה בכמה אתרים במרכז המדינה ובאזור החוף. לפי ההודעה, "מערכות הההגנה האווירית שלנו פעלו נגד טילי האויב והפילו את רובם".

תיעוד ממערכות ההגנה האווירית בחומס, סוריה 8 בנובמבר 2021. שלומי גבאי
תיעוד מערכות ההגנה בסוריה/שלומי גבאי

לדברי הקצין הרוסי, שישה מטוסי F-15 של צה"ל חדרו למרחב האווירי של סוריה ביום שני ושיגרו שמונה טילים מונחים לעבר מתקנים עורפיים של צבא סוריה במחוז חומס.

במערכת הביטחון בישראל מודאגים מהמאמצים האיראניים להבריח לסוריה מל"טים ומערכות הגנה אוויריות ונמיסיונותיהם לנצל קרבה לבסיסי רוסיה במדינה, בדגש על ציר החוף, כדי לקבל "הגנה". הנושא עלה בפגישתם של ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י. בתוך כך, בצה"ל שוקלים דרכי פעולה חדשות נגד האיראנים בסוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully